|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Utdrikningslag - hva koster det egentlig?Jeg syns det var veldig dyrt. Jeg var med å arrangere utdrikningslag for en god venninne for halvannet år siden, og vi snakket mye med deltakerne om hva de syntes om forskjellige priser og opplegg. Hvis det kostet for mye svarte mange at det ville gå ut over hvor mye man brukte på gave i selve bryllupet. Og det er jo virkelig synd om det ene skal gå utover det andre.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Utdrikningslag - hva koster det egentlig?
Ja, ikke sant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
kåt vikingbrud
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Utdrikningslag - hva koster det egentlig?Tror mine venner spytta i 200 hver til mitt utdrikningslag. Det er passe pris, og vi hadde en kjempedag med mat og drikke og tur og vorspiel. Ut på byen skulle kommme utenom, men vi glemte å gå..
![]() |
#4 |
Flax
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Utdrikningslag - hva koster det egentlig?Jeg skal gifte meg i september, og har gitt beskjed til mine forlovere at sånne priser på utdrikningslaget er uaktuelt. Jeg vil at alle som har lyst skal ha mulighet til å være med, også de som har dårlig råd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Utdrikningslag - hva koster det egentlig?
Ja, det er noe i det der. Alt skal overgås hele tiden.
![]() |
|
|