Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Rimelige feriealternativer

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-03-10, 22:29   #21
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rimelige feriealternativer

Vi campet i Østmarka ifjor. Bare 1 natt da, men det går jo an å bli litt lenger. Det er helt supert det egentlig.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-10, 22:30   #22
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Gjør det noe, da? Her er det god plass og lekekamerater i riktig alder. Må du reise så langt for at det skal være spennende?

Tja.. hadde sett for meg en plass med litt nye ting å se på, oppleve osv.. Så det blir litt morsomt for mamma også. Men takk for tilbudet!

Kom på nå at jeg har kjente på Tjøme også.. hmmm. Det også er jo fint sted på sommeren....

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-10, 22:31   #23
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Tjøme er nok bedre enn her, ja.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-10, 22:32   #24
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bor i ok tomannsbolig i Oslo. Har trampoline og muligheter for plaskebasseng. Bra fasiliteter.

Gammel 21-03-10, 22:50   #25
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Hvorfor i all verden trodde jeg at du bodde i Moss?

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-10, 23:24   #26
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg bor i ok tomannsbolig i Oslo. Har trampoline og muligheter for plaskebasseng. Bra fasiliteter.

Ohh ohh, da kan vi bytte. Oslo mot Tromsø. Sentrumsnært!

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-10, 23:35   #27
Left
Passiv

Standard

Hvis ikke huset mitt på Møre er solgt innen du skal ha ferie, kan du få låne det. Robåt og masse fint turterreng.

Eller forresten - du har ikke bil... da utgår den med høye hælspark. Offentlig kommunikasjon dit er så godt som ikkeeksisterende

Hadde du fått lånt deg en bil har du veldig mange muligheter. Atlanterhavsparken, Atlanterhavsveien, båttur ut til det som en tid var Norges minste kommune - Grip, badeland, og som sagt mulighet til utstrakt friluftsliv. Fjell eller sjø. Du kan kaste stein i sjøen fra trappa mi om du er litt god til å kaste
Men som sagt - du er helt avhengig av bil.

Svar med sitat
Gammel 21-03-10, 23:44   #28
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Ohh ohh, da kan vi bytte. Oslo mot Tromsø. Sentrumsnært!

Ååå, Tromsø har eg lyst til. Men bur på bygda da så spørs kor interessant det er..he..he. Hallingdal (Geilo, Hemsedal, Ål....)

Gammel 22-03-10, 00:07   #29
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Tog til Gøteborg,billig motell/herberge og Liseberg og diverse?
Vet ikke om det går buss til Gøta kanal, men der er det veldig fint med sykkelutleie og fine turstier langs hele kanalen med koselige stoppsteder langs. Hoppe på tur i siste liten til "syden" er nevnt. Mange småturer med ferge ut til Oslofjordøyene. Kosterøyene er nevnt. Turer i marka, en overnatting. Ellers går det jo tog til de fleste byene i Norge.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 19:02   #30
Joika
Pauset

Standard

Da fikk jeg igjen en større beløp på skatten!!! Da stiller ting seg en smule anderledes!

Gammel 22-03-10, 19:23   #31
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Så flott, Joika
Hva blir det til da ?? (Nysgjerrig..)

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 19:42   #32
Joika
Pauset

Standard

Aner ikke! Men er ganske lettet.....

Gammel 22-03-10, 19:47   #33
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da fikk jeg igjen en større beløp på skatten!!! Da stiller ting seg en smule anderledes!

Kan jeg også finne ut av det nå?

Forresten så tenkte jeg å si at du kunne okupere min leilighet i Trondheim i sommer, men så kom jeg på at det er jo noen som leier den. De ville muligens blitt litt vred ...

Gammel 22-03-10, 19:48   #34
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har forresten ingen penger som helst til sommern, og vi satser på dagturer hit og dit, telttur(er?) og late dager. Godt det også syns jeg.

Gammel 22-03-10, 19:50   #35
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg har forresten ingen penger som helst til sommern, og vi satser på dagturer hit og dit, telttur(er?) og late dager. Godt det også syns jeg.

Joda... men vi har hatt det sånn stort sett, siden jeg ble student. Er en smule lei av å bare være her i byen hele ferien. Fikk en uke sydentur av mamma i fjor, og det ga mersmak.. jeg vil BORT.

Ja jeg fikk brev ang skatten i posten i dag i alle fall. Så antar at du kan logge på ALTINN, eller hva det heter, å finne det ut.

Gammel 22-03-10, 19:53   #36
apan
I mål

apan sin avatar

apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skatteoppgjøret blir tilgjengelig på nett imorgen.

Gammel 22-03-10, 19:53   #37
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Joda... men vi har hatt det sånn stort sett, siden jeg ble student. Er en smule lei av å bare være her i byen hele ferien. Fikk en uke sydentur av mamma i fjor, og det ga mersmak.. jeg vil BORT.

Ja jeg fikk brev ang skatten i posten i dag i alle fall. Så antar at du kan logge på ALTINN, eller hva det heter, å finne det ut.

Det står jo at de begynner å sende ut selvangivelsen først i dag?
Jeg har ikke fått noe på altinn. :sutre:

Gammel 22-03-10, 20:04   #38
apan
I mål

apan sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Det står jo at de begynner å sende ut selvangivelsen først i dag?
Jeg har ikke fått noe på altinn. :sutre:

Mannen her har også fått idag. Jeg har ikke fått. Og på skatteetaten.no står det tilgjengelig på nett fra 23. mars.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:05.