Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Å kjøre bil med småbarn i utlandet

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-01-07, 23:38   #18
lil'c
Passiv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Re: Sv: Re: Sv: Re: Sv: Re: Sv: Re: Sv: Å kjøre bil med småbarn i utlandet

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Jo, men hallo, snakk om å skape seg bekymringer på forhånd da! Skal man lage mer bekymringer og problemer ut av det å reise, så er det kanskje bedre å holde seg hjemme.
Jeg har reist, og reiser MASSE. Jeg har aldri opplevd at noe har blitt ødelagt på fly, men det kan selvfølgelig skje en gang. Jeg kan allikevel ikke bekymre meg for det på forhånd for da blir man jo gal av bekymring. Det ordner seg alltid. Det er alltid seter å få kjøpe om ikke annet, selv i utlandet.

Hvis du synes det er så voldsomt vanskelig og problematisk å tenke på at et sete kan bli støtskadd under flyreisa, så lar du vær.
Andre får gjøre det de vil, eller det som trengs, for dems samvittighet.
Det er jo ikke akkurat noe hemmelighet at seter kan få støtskader, usynlige sådan, som gjør de mindre sikre. Hvorfor tror du man skal bytte ut seter etter den minste lille kollisjon/sammenstøt?
Tror ikke venninna mi synes det var noe problem gitt.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:27.