![]() |
#301 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Vi begynte på noe spennende i går. |
![]() |
![]() |
#302 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Jeg må bare fortelle igjen at Cornelia Funkes "Gespenstjäger"-serie har slått bedre an enn noe har gjort siden Harry Potter, den er både veldig morsom og akkurat passe skummel (og jeg får masse trening i å lese høyt på tysk!), så jeg bestilte en haug flere bøker av henne. På norsk finnes blant annet Monsterhistorier, som er for aldersgruppen 6 til 9 år, og sikkert er verdt å prøve.
#303 |
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?
Åh - den må vi lese. Guttene er akkurat begynt å spille sjakk her, så den hørtes spennende ut. |
![]() |
![]() |
#304 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?
Takk for tips. Bestilt. |
![]() |
![]() |
#307 |
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Jeg leser for begge samtidig nå for tiden, å akkurat nå leser vi
#308 |
TittelTøs
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Vi så Knerten-filmen i går, og da måtte jeg børste støv av en signert utgave av "Knerten politimann" for mellomsøster. (Storesøster leser selv.)
#309 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Da har storesøster (4,5) og jeg kommet igang med bøkene om Mormor og de 8 ungene og det er veldig gøy og koselig på samme tid.
#310 |
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?1000 fakta om dinosaurer.
#311 |
kamerat
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Roald Dahls Matilda. Stor suksess med første kapittel.
#312 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Vi har lest ferdig Sølvrevene og har begynt på Hedvig.
#313 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Ein bok om kvalar. |
![]() |
![]() |
#316 |
Latsabb
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?De siste kveldene har det gått i Til Huttetuenes land for den yngste. |
![]() |
![]() |
#317 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Vi hadde en veldig hyggelig tur på biblioteket i dag, og kom hjem med diverse bildebøker. Pulverheksa falt absolutt i smak, Lillesøster også. Men jeg ønsker meg også ei litt lengre bok uten bilder. Egentlig kunne jeg lest hva som helst; den er til bruk i senga, uten høreapparat, bare fordi litjtausa liker å høre ei stemme i bakgrunnen når hun sovner. Kanskje jeg skulle lest Blekkhjerte høyt på tysk? Det hadde vært bra uttaletrening.
#318 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Mannen leser for tiden Alice i Eventyrland høyt for Poden. Det er visst morsomt.
#319 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Historiene om "Ville Wilma" av Andrea Bræin Hovig er en høydare her i huset om dagen. Datteren min på 4 elsker det!!
#320 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Jeg leser om Lotta i Bråkmakergata for min snart 3-åring. I går flyttet Lotta ut i skjulet og vesla var helt sjokkert: Jeg skal ALDRI flytte fra mamma og pappa! |
![]() |
![]() |
|
|