Sv: Røyking og svært ekstroverte barn
Opprinnelig lagt inn av rine, her.
Signerer Skremmern. Faktisk. Tragisk det du har opplevd, virkelig, men akkurat nå føler meg mer sympati med Acsa enn med deg. Sikkert fordi jeg har opplevd å stå i andre enden av (etter min mening) ganske så drøye beskyldninger fra deg. Jeg sa "bygones" og mente det, derfor vil jeg ikke gå nærmere inn på hva det handlet om, men jeg må si at du framstår som utrolig touchy til tider. Du har også grunn til å være touchy, det ser jeg jo, men du må ikke forvente at alle andre skal ha din bakgrunn i tankene når de skriver noe. Sikkert lett for meg å si, men jeg synes du tar ting som skjer på et diskujonsforum altfor, altfor alvorlig. Det er jo ikke akkurat RL, og skriftlig kommunikasjon gir mange flere rom for misforståeler enn en vanlig samtale gjør. Du har fått mange klemmer, det er bra, men jeg sender en til Asca. Det tror jeg hun trenger. 
Kan du utdype mer hva jeg gjør galt overfor Acsa her utover å fortelle hva jeg har opplevd - som hun jo vet godt fra før og hvordan det føltes da hun sendte meg en pm med en trussel?
|