Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bør barn skjermes for nakenhet?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-03-10, 16:53   #23
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør barn skjermes for nakenhet?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det er omtrent der jeg er også. (Og akkurat hva det betyr å "gå fra soverom til bad" varierer jo en del med planløsning i hjemmet.)

Der, bare uten alle skriveleifene? hekkans iPhone med autokorrektur som har egne meninger om hva jeg skriver.

Men ja, planløsning har jo litt å si. Og antall bad. Hadde jeg feks hatt ett bad og unger som ikke likte å se meg naken, da hadde jeg låst badet oM jeg var naken der inne. Og om jeg hadde et veldig stort hus og sov veldig langt fra badet, så hadde jeg muligens tredd på meg noe om jeg skulle forbi ungene som satt i stua på veien. Men om det var mitt bad, hadde jeg ikke låst, og
om det var få meter til badet hadde jeg heller ikke gjort det.

Altså ta hensyn men ikke overdrevent hensyn. Ingen unger dør av å se en naken pupp eller tissefant, selv om de synes det er flaut. Det er forskjell på et glimt og å vakse rundt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:54.