|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Hvor mange pappaer på listen? | |||
Ingen |
![]() ![]() ![]() ![]() |
22 | 12,43% |
Ingen, men det er ingen mammaer der heller |
45 | 25,42% |
Få, langt færre enn mammaer |
59 | 33,33% |
Ca. like mange som mammaer |
40 | 22,60% |
Flere pappaer enn mammaer |
11 | 6,21% |
Deltakere: 177. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvor mange barnehagepappaer har du på telefonlista di?Jeg ser jo at en svakhet i undersøkelsen er at jeg har gått ut fra at det er mødrene her inne som orger...
![]() |
#2 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvor mange barnehagepappaer har du på telefonlista di?
Polyanna, da.
![]() |
#3 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Hvor mange barnehagepappaer har du på telefonlista di?Jeg aner ikke om det er mammaer eller pappaer jeg. De nr som er lagret hos meg eller mannen er som følge av svar på bursdagsinnbydelser, og hos oss er det alltid pappaen som svarer på sånt, ergo er det det nr folk har lagret hos oss. Stort sett står pappaens nr på invitasjoner også, da jeg har en lei tendens til å legge mobilen på lure steder og glemme den igjen både her og der. (Og så har jeg telefonskrekk da, mulig det er derfor jeg glemmer den også.)
![]() |
|
|