|
|||||||
| Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Tobarnsmor :)
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
Godt glutenfritt kjøpebrødHar nå prøvd mange forskjellige typer glutenfrie kjøpebrød, både frosne og vakumpakkede. Har vel kommet til at Fria sine dypfryste er ok. Men hva syns egentlig dere som har lengre fartstid enn meg om disse ferdige brødene? Hva er best, og må de alltid i brødristeren? Litt verre med tanke på barnehagen, og skulle gjerne servert godt brød der også..
|
|
|
#2 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Godt glutenfritt kjøpebrødJeg synes Fria grovbrød er best av frossenbrødene. Jeg har det aldri i brødristeren, men en kjapp tur i microen bør til. Evt smøre dem mens de er frosne, og la dem tine sakte i matboksen i kjøleskapet i barnehagen. Aldri, aldri la hele brødet ligge ute, det blir jo tørt bare man ser på det.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Godt glutenfritt kjøpebrødbe-to produkter har godt brød, rundstykker og mye annet godt |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Søkende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Godt glutenfritt kjøpebrødEtter å prøvd ut det meste (hvis ikke alt) så har vi kommet frem til at Fria er de beste. Lillebror liker skivene best når de har fått tine på benken mens jeg må ha mine i brødristeren. |
|
|
|
![]() |
|
|