Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

I anledning dagen ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-03-10, 17:06   #17
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I anledning dagen ...

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Men han blir jo ikke mindre mann av å være sur? Bare mindre lykkelig? Jeg tror ikke min mann ville trivdes med det i det lange løp, men han blir ikke mer eller mindre mann ut i fra om han gjør det eller ikke. Jeg ser poenget ditt altså, jeg synes bare det er så rart å snakke om at en blir mer eller mindre "mann" i denne settingen her.

Men hva måler vi mann i da? Penisstørrelsen?
Nei, han får ikke mindre penis av å gå hjemme, men han får mindre overskudd til både sex, lek, humor, handymanting og husarbeid. Han blir mer initiativløs, leser mindre, gjør mindre, driver mindre med hobbyer, blir en mindre interessant samtalepartner, ser mer på TV, sover mer, bruker mer tid på PC-en, trener mindre og kort oppsummert blir han en mindre "mann" i mine øyne. Mindre den mannen jeg falt for, mindre den mannen jeg vil ha og mindre den mannen han egentlig er.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:35.