Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Er dere opptatt av merke?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-03-10, 19:43   #1
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere opptatt av merke?

Opprinnelig lagt inn av mammamia, her.

Det jeg opplever problematisk er når foreldre bruker barna til å utrykke hva de selv står for. Jeg kan bli like betenkt når foreldre bruker barna til å fronte hvor økologiske og miljøbevisste de lever, som de som dresser de opp i de dyreste merkeklærne eller sender de på altfor mange aktiviteter. Jeg ønsker ikke at ungene våre skal være vår parole på hvordan vi lever livet vårt.

Skal man da maskere alt man mener og tror på slik at ikke noe synes på barna? Jeg er enig med deg i at man ikke skal bruke barna for å fronte egne synspunkter, men barna er tross alt del av en familie og deler familiens livsførsel. Dessverre og heldigvis, alt etter hva det gjelder og øynene som ser. Jeg tror de færreste bruker klærne til ungene til å fronte noe som helst, men hvem vi er og hva vi står for preger forbruksmønsteret vårt. Også når det gjelder barneklær.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:08.