Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det noen som kjenner Sjuggerpløm privat?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-03-10, 11:53   #81
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noen som kjenner Sjuggerpløm privat?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg har ikke lagt merke til den...

Jeg brukte utropstegn for at flere skulle legge merke til tråden. Det hastet litt, og jeg tenkte naturligvis ikke over all oppmerksomhet smilien (og tråden) skulle vise seg å få.

Og jeg ble ikke satt ut av at enkelte irritererer seg, det var mer ordlyden i innleggene. Hvor vil du med dette, din gærne stalker!

Gammel 05-03-10, 11:54   #82
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Hvor vil du med dette, din gærne stalker!

Har du tenkt over nicket ditt i det siste, kanskje? Hm? Hm?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-10, 11:56   #83
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tenker egentlig at jeg er en gammel traver, og at folk neppe oppfatter meg som et troll. :innbilsk:

Gammel 05-03-10, 21:55   #84
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det virker ikke som om folk er så veldig ivrige på å bekrefte det du sier nå...

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-10, 09:50   #85
Left
Passiv

Standard

Hun kan nok ikke være et troll med så kjekk mann.

Svar med sitat
Gammel 06-03-10, 10:05   #86
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er glad i Skremmern, og hun er ikke noe troll.

Og så skulle jeg ønske jeg kjente sjuggerpløm privat.

Gammel 06-03-10, 11:03   #87
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Det virker ikke som om folk er så veldig ivrige på å bekrefte det du sier nå...

Drittsekker!

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Jeg er glad i Skremmern, og hun er ikke noe troll.

Og så skulle jeg ønske jeg kjente sjuggerpløm privat.

Gammel 06-03-10, 15:22   #88
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg kjenner henne ikke.

:bidrar:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-10, 23:39   #89
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har ikke finlest tråden, men jeg oppfattet overskiften som en litt ertete og uskyldig greie fra Skremmern indirekte til Sjuggarpløm; altså to ganske velkjente brukere her inne.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-10, 12:30   #90
LiKa
Spent ?

LiKa sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
LiKa er populærLiKa er populærLiKa er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Bør Skremmern bli paranoid nå, og lure på om du er ute etter mannen hennes?

LiKa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:04.