Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Vampire diaries - noen som følger med denne?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-02-10, 13:46   #81
Ullsokk
Aktiv

Ullsokk sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Telemark
Ullsokk er litt kulUllsokk er litt kul
Standard

Sv: Vampire diaries - noen som følger med denne?

Og jeg som akkurat hadde blitt hekta. Ja,ja. Får håpe True blood går litt tidligere på kvelden (a-menneske).

Blir spennende å se de to siste Twilight filmene ja. Spesielt den siste. Nå venter jeg spent på en trailer eller en teaser eller no.

Gammel 27-02-10, 16:29   #82
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

jeg så den første twilight filmen i går.. Veldig fin.. romantisk.. men må si jeg ble litt skuffet.. hehe.. sikkert fordi jeg har sett true blood først.. med all den sexen og de hotte fangs'ene, og nå ble det plutselig ingenting...

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 16:40   #83
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hehe True Blood er i en helt annen kategori enn Twilight. Twilight er uskyldig tenåringsforelskelse og drama, TB er rå vold og sex og dystert. Jeg så Twilight før jeg så TB, så jeg ble skuffet over TB da jeg hadde sammenlignet det for mye med Twilight, du gikk vel andre veien.

Gammel 27-02-10, 17:02   #84
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

jeg måtte kjøpe twilight filmen i dag da.. kostet bare 79 kr på nærbutikken

Gammel 27-02-10, 17:03   #85
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal ha den og New Moon i Bluray, må kjøpe dem snart.

Gammel 27-02-10, 18:52   #86
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Har Twilight på dvd, blue ray og i special edition utgaven.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 19:19   #87
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

Standard

når kommer new moon ut?

Gammel 27-02-10, 19:45   #88
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

New Moon blir sluppet på dvd 20.mars.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 19:57   #89
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

Standard

spennende

Gammel 03-03-10, 18:41   #90
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Hvorfor går den ikke på tv Norge i kveld?

Gammel 03-03-10, 19:52   #91
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

Standard

de har pause fram til mai!!!

Gammel 03-03-10, 19:53   #92
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

Nei, så irriterende.

Gammel 03-03-10, 19:54   #93
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Dårlig gjort! Hvor har du lest det? TvN reklamerer jo for serien fortsatt på nettsiden sin.

Er det pause fordi de skal vise det Hollywoodgreiene i stedet?

Sist redigert av Éowyn : 03-03-10 kl 20:06.
Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 21:07   #94
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

Nei og nei, nå ble jeg sur gitt. Tar de pause midt i sesong 1 ?

Gammel 03-03-10, 21:08   #95
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Vi som laster ned må vente til 25. mars for å se den siste episoden (episode 15), det er heldigvis ikke såå lenge til, men lenge nok da jeg for en uke siden satte meg ned for å se episoden og så at den var utsatt. Synes det er helt vanvittig at de tar pause rett før SISTE episode!!!

I Norge er det pause til mai ja. Blir man for utålmodig ligger episodene ute på isohunt.com.

Gammel 03-03-10, 21:33   #96
M&S
Erfaren

Medlem siden: Oct 2008
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

neeeeeeeeeeei! søren og! Jeg som for en gang skyld hadde fått ungene i seng og var klar i sofan til å se..!

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 21:48   #97
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Er jeg den eneste som synes Damon er en liten lekkerbisken? Han er egentlig ikke min type i det hele tatt, altfor glatt, men det er ett eller annet med han altså.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 21:56   #98
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Damon er nammis ja.

Ble så skuffet når det ikke kom noen serie som jeg venta på i kveld, men destor mer tid å surfe på nett da

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 21:57   #99
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Er jeg den eneste som synes Damon er en liten lekkerbisken? Han er egentlig ikke min type i det hele tatt, altfor glatt, men det er ett eller annet med han altså.

Han er det. Jeg likte ham ikke i begynnelsen fordi jeg bare ble minnet på rollen hans i Lost, jeg likte ham ikke der. Men utover i serien ble han bare lekrere og lekrere. Han kler rett og slett veldig bra å være en litt småond vampyr.

Gammel 03-03-10, 22:37   #100
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Vi som laster ned må vente til 25. mars for å se den siste episoden (episode 15), det er heldigvis ikke såå lenge til, men lenge nok da jeg for en uke siden satte meg ned for å se episoden og så at den var utsatt. Synes det er helt vanvittig at de tar pause rett før SISTE episode!!!

I Norge er det pause til mai ja. Blir man for utålmodig ligger episodene ute på isohunt.com.

Ja, hvorfor alle disse pausene? De må jo skjønne at JEG vil se episodene med en gang!!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:31.