Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

"Hvorfor drikker du ikke"

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-03-10, 17:10   #1
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: "Hvorfor drikker du ikke"

Jeg drikker ytterst sjelden, litt pga at jeg ser ikke helt behovet og at
jeg ikke orker hodepinen dagen derpå, trenger ikke mye inntak av alkohol for å få det.
Men jeg liker rødvin og en iskald corona på en varm sommerdag,
siden jeg drikker sjelden så tåler jeg lite og drikker ikke i barnas nærvær.
Tenker ofte at til helgen skal jeg kjøpe ne flaske rødvin og kose meg med
ett glass når ungene er lagt, men det blir som regel med tanken

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 17:21   #2
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Tenker ofte at til helgen skal jeg kjøpe ne flaske rødvin og kose meg med
ett glass når ungene er lagt, men det blir som regel med tanken

Da ville jeg heller kjøpt sånne småflasker som de selger på flyet/halvflaske. Mindre å tømme ut, og bedre pris for deg.

Gammel 02-03-10, 17:25   #3
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tja.
Det er vel som med mange andre greier i samme leia.

Ikke kake? Er du på slankern? Allergisk?

Har du ikke vært i utlandet? Redd for å fly? Liker ikke å reise??

Skal du ikke ha barn? Whyyyy?

Om man sier nei til noe som andre synes er helt topp, så kommer spørsmålene. Det kan avgjort være plagsomt. Men jeg tror det er naturlig at folk blir nysgjerrige når noen velger litt utenfor normalen. Å være helt avholds er litt utenom normalen de fleste steder i landet.

Selv spør jeg aldri om hvorfor folk ikke drikker eller hvorfor folk ikke har barn - it's a potential minefield.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:00.