|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Glamorøs
|
Sv: iPhone - fordeler og ulemperJeg vil ikke ha in ear-øredotter. De er crap, uansett om det er Sennheiser eller apple som har laget dem. Ørene mine er ikke laget for å stappe greier inn i dem.
|
|
|
#26 |
|
Tidsklemma
|
Sv: iPhone - fordeler og ulemper
Jada, det finnes. Har en kollega som bruker blåtann headsett på iPhonen.
|
|
|
|
#27 |
|
Protonterapeut
|
Sv: iPhone - fordeler og ulemper@-ea-: Blåtann er blåtann, så om iPhonen har det, så kan du bruke headsettet du har fra før. :det kan man iaff. på HTC (Magic):
|
|
|
#28 |
|
Truth is in the x-files
|
Ja, jeg leste også denne. Av 102 fabrikker så har de funnet 11 femtenåringer når nedre aldersgrense er 16 år. Jeg syns det var ganske bra jeg. Nesten så bra at man blir mistenkelig, men det er en annen sak.
|
|
|
#29 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, jeg har noe lignende til iphone'n min. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
liksom sporty
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: hovedstaden
![]() ![]() |
Jeg bruker KOSS, og kan svare selv om de ikke er koblet fra.
|
|
|
|
#31 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: iPhone - fordeler og ulemperJeg vet ikke, men jeg har ly-hy-hyst på.
|
|
|
#32 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: iPhone - fordeler og ulemperHmm, lurer på om jeg skal gå for HTC igjen. Ble ikke helt overbevist av denne tråden, selv om den rare delen av meg vil ha iPhone. På jobben vil de helst at vi velger Blackberry, jeg tenker fortsatt. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Glamorøs
|
Jo, men du kan ikke svare i handsfree. Det er det jeg vil ha, godt headsett som funker til alt. Batteritiden plager meg ikke nevneverdig, jeg plugger den bare i om natta og på jobb.
|
|
|
#35 |
|
Erfaren nok
|
Sv: iPhone - fordeler og ulemperMannen har vel HTC Hero, og den er han iallefall fornøyd med.
|
|
|
#36 |
|
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: iPhone - fordeler og ulemperJeg venter i spenning på at Sony Ericsson Xperia x10 skal komme.
|
|
|
#37 |
|
Bedreviter
|
Sv: iPhone - fordeler og ulemperSom liten datamaskin er den fantastisk, som telefon er den passe, som kalender er den totalt crap. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: iPhone - fordeler og ulemperJeg er dum og har kort lunte når det kommer til teknoting. Og så er jeg veldig taktil. Derfor er jeg så glad i min iPhone: veldig intuitiv og logisk å betjene, lekker å sitte og pille ved når bare man husker å gjøre skjermen ren et par ganger om dagen. Tviler ikke på at forskjellige konkurrenter slår den på tekniske finesser, men de fleste ville jeg nok likevel aldri finne ut av å bruke.
|
|
|
#39 |
|
Glamorøs
|
Den er kanskje det? Jeg synker den opp mot googlekalenderne våre, og det er ganske greit. Jeg vet ikke om de andre kan det?
|
|
|
#40 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
Sv: iPhone - fordeler og ulemper"Den er helt håpløs om man vil skrive sms mens man kjører bil."
|
![]() |
|
|