|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
| Se resultatene: Lesesirkel: Hvilken bok skal vi lese? | |||
| The Road ("Veien" ) - Cormac McCarthy |
|
19 | 37,25% |
| Jeg forbanner tidens elv - Per Petterson |
|
10 | 19,61% |
| Der Vorleser ("Høytleseren") - Bernhard Schlink |
|
6 | 11,76% |
| May Contain Nuts ("Kan inneholde spor av nøtter") - John O'Farrell |
|
6 | 11,76% |
| Donald Pocket Bok 358 ("Min første million") |
|
11 | 21,57% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 51. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Passiv
|
Sv: Lesesirkel: Hvilken bok?Og nå la han til: Det er ... det er riktig. |
|
|
|
#22 |
|
Passiv
|
Sv: Lesesirkel: Hvilken bok?Hm. Sist redigert av Slettet bruker : 23-02-10 kl 08:47. |
|
|
|
#23 |
|
Tøff
|
Sv: Lesesirkel: Hvilken bok?Nå har jeg lest Petterson (og ble virkelig skuffet), men jeg tror jeg skylder den å lese den én gang til. Jeg forstår ikke helt hvorfor jeg ble så skuffet nemlig. "The Road" går neppe bra, jeg er forferdelig ømskinnet blitt.
|
|
|
#24 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Lesesirkel: Hvilken bok?Jeg er en sart sjel når det kommer til bøker og filmer, og kan ikke være med hvis valget faller på Veien. Men jeg er gjerne med ved senere avstemninger.
|
|
|
|
#26 |
|
Fjellpiper
|
Sv: Lesesirkel: Hvilken bok?
Slutter meg til Tjorven og flere andre. Dystopier er ikke for meg. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Lesesirkel: Hvilken bok?Nå har jeg lest litt om The Road, og skjønner at Hellemyrsfolket er rene feel good boken i forhold. :grøss: Litt skeptisk kjenner jeg. Er det en grei bok å lese på engelsk tror dere? |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ekvilist
|
Sv: Lesesirkel: Hvilken bok?Da har jeg fått diverse bøker fra biblioteket. Er det tatt en avgjørelse? Kjører vi en bok per måned? Jeg bestemte meg for å droppe "Veien" (sart sjel), men nå har jeg den i hus så da kan det hende jeg prøver meg allikevel.
|
|
|
#30 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Lesesirkel: Hvilken bok?Ut fra det dere sier lurer jeg på om "The Road" ikke er helt boka for meg akkurat nå, men ellers er jeg i grunnen indifferent. Jeg vil bare ha ei ny bok å lese, så jeg henger meg antakelig på det som blir valgt her og så ser jeg hvor mye jeg får lest framover. Håper på sovebaby! |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lesesirkel: Hvilken bok?Jeg slenger meg med i koret og står over The Road. Jeg er også en ganske sart sjel!
|
|
|
#33 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lesesirkel: Hvilken bok?Jeg har nå alle bøkene liggende hjemme. Bortsett fra Veien, som hadde ganske lang ventetid på biblioteket.
|
|
|
#34 |
|
kamerat
|
Sv: Lesesirkel: Hvilken bok?Det er jo klart flertall for The Road, så da synes jeg vi skulle banke gjennom den.
|
|
|
#38 |
|
Ekvilist
|
Sv: Lesesirkel: Hvilken bok?En måned synes jeg, eller blir det for mye?. Skal vi like gjerne sette opp de neste bøkene med en gang, slik at folk får bestilt og kjøpt inn og sånt? Også slipper vi langtekkelige avstemninger hver lesesirkelomgang.
|
|
|
#39 |
|
kamerat
|
Sv: Lesesirkel: Hvilken bok?Diskusjonsstart 1. april? Eller skal vi starte diskusjon før påskeferien, for da blir det sikkert en del frafall?
|
![]() |
|
|