|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Chai Latte-muffinsDe kunne kommet allikevel.
|
|
|
#23 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Chai Latte-muffins
Hvis det er god kaffe du venter på, så hjelper ikke akkurat Deli de Luca. Grei mat i farten er de derimot ganske gode på. Men jeg frykter at det er for mye karbo for din del.
|
|
|
|
#24 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Chai Latte-muffinsJeg er ikke noen kaffedrikker, tenkte mer på chai og sjokoladedrikker og sånt, og det at jeg alltid har hatt lyst å drikke noe fra Starbucks, hehe.
|
|
|
#25 |
|
...
Ja det har jeg hørt også. Uansett så kunne de jo prøvd seg. Men kanskje greit å ha noe å glede seg til når man skal ut og reise også. Starbucks finner man jo nesten overralt ellers i verden.
|
|
|
#26 |
|
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Chai Latte-muffinsåhhhh, namnamnam. Dette får bli noe jeg prøver til bursdagen min i mars, må holde meg unna søtsaker sånn til vanlig, men bursdag er en fin anledning
|
|
|
|
#27 |
|
Glamorøs
|
Sv: Chai Latte-muffinsJeg syns det er helt greit at Norge ikke blir invadert av enda en kjede bare fordi noen nordmenn syns det er eksotisk og kult med amerikanske sjapper. Kjedene gjør Norge til et kjedelig og provinsielt land.
|
|
|
#28 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Chai Latte-muffinsJa, det er jo egentlig sant da. Dessuten er det litt av sjarmen ved å reise til andre land, at man kan besøke butikker og restauranter og lignende som man ikke har i Norge.
|
|
|
#30 |
|
Passiv
|
Sv: Chai Latte-muffinsDa har jeg bakt disse. |
|
|
|
#31 |
|
Passiv
|
Sv: Chai Latte-muffinsNB! |
|
|
|
#32 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Chai Latte-muffinsVi ahr nå forsøkt oss på disse. De ble veldig gode, men jeg synes det var en forutsetning å være glad i pepperkake. De smakte veldig pepperkake-aktig.
|
|
|
|
#33 |
|
Passiv
|
Sv: Chai Latte-muffinsBle det deig da du lagde dem? Jeg fikk sånn tykk røre omtrent jeg? Den rant ikke, men den måtte legges i formene med skje? |
|
|
|
#34 |
|
Nymotens gammeldags
Sånn er alltid mine muffinsrører, uansett hvilke muffins jeg lager? Må bruke øse for å få dem i formene. Tror ikke muffinsrøre skal være "deig". Mange av rørene mine er rennende, faktisk, men de blir jo helt fine i ovnen og såå saftige. :sikle:
|
|
|
#35 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Chai Latte-muffinsDeig var ikke riktig ord. Konsistensen var veldig rar og skumaktig. Jeg lagde dem sammen med snuppa og en venninne av henne, så det er mulig at det ble rørt for mye. Men resultatet ble veldig godt så det spilte i så fall ingen rolle.
|
|
|
|
#36 |
|
Peppy!
|
Mens virkeligheten var at det var vanskelig å få til å lønne seg, på grunn av ekstremt dyr arbeidskraft og dyre lokaler. Det er ikke Starbucks i København heller, med unntak av på Kastrup. Too expensive. Dessverre. Jeg skulle gjerne hatt Starbucks i Norge, og synes de fleste kaffekjedene i Norge er kjipe. Med unntak av Stockfleths. Og Waynes er heller ikke så verst. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Passiv
|
Ja - sånn ble min også. Og jeg rørte ikke mye. Det er nok de store mengdene bakepulver tror jeg. |
|
![]() |
|
|