Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Ganske motløs ang. førerkortet

Autofil Bilsnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-02-10, 13:46   #5
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ganske motløs ang. førerkortet

Både Glitter og jeg (35, snart 36) driver og tar lappen for tiden. Glitter begynte like ettr sommeren (stemmer ikke det, Glitter?) og jeg begynte like før jul. Vi er begge temmelig nær lappen begge to. Glitter har vel knapt øvelseskjørt, jeg øvelseskjører en fast rute hjem et par ganger i uken. Allikevel går det veldig bra og jeg skal snart ha glattkjøring og forbikjøring, skal ta teorien hvert øyeblikk og har ganske sikkert lappen til sommeren.

Ja, det er skummelt i starten. Nei, man er ikke verdensmester med en gang. ja, man gjør feil, kløner og styrer og strever og sliter, alt er vrient og man stopper, kveler, feilgirer og i det hele tatt. Men så blir det gradvis bedre. Og man lærer underveis. Og noen ganger har man en dum time igjen der man gjør masse feil, men så blir det bedre igjen.

Det som er greien er at man som voksen er mindre udødelig, litt mer redd og bekymret enn når amn er 18. Jeg er veldig heldig og har en kjørelærer som setter stor pris på at jeg er voksen og forsiktig.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:57.