Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvor på Gran Canaria er det finest for barnefamilier?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-02-10, 11:02   #19
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor på Gran Canaria er det finest for barnefamilier?

På strandpromenaden i Puerto Rico er det en tysk restaurant - like ved denne Oscar - husker ikke navnet, men de har et ølskilt det står Bitburger på. Der serverer de en god biff provencale med gode poteter til.

Ellers er det gode fiskerestauranter i Arguineguin. Spør etter Gayos - det er fritert ganske små fisker. Serveres med poteter, pommes frites e.l. og allioli. Jeg er ikke noen fiskeelsker, men alle de jeg reiser med må ha et slikt måltid i løpet av turen.

Ellers synes jeg det at de fleste spanske restaurantene i Arguineguin, der får man mye bedre mat om man plukker diverse retter fra menyen og deler alt på alle enn om man bestiller hver sin hovedrett. F.eks. litt gayos, litt spekeskinke, en salat, friterte små grønne paprikaer, reker i hvitløk osv osv.

Ellers er Rossini i Arguineguin en god italiensk restaurant, men stive priser i forhold til det meste annet.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:18.