Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

La være å kjøpe bil pga. fargen?

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-02-10, 23:55   #1
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: La være å kjøpe bil pga fargen?

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Med den utgiftsposten bilen er for mange, så blir for en del ikke så nøye hvordan bilen ser ut.

Og det er her så altfor mange tenker helt feil... Det er jo akkurat denne gruppen bileiere som virkelig burde tenke på hvordan bilen ser ut, for å minske tapet mest mulig...

Hvis man kjøper en bil med en ukurrant farge, eller andre faktorer som trekker prisen ned, så blir jo tapet mye større når man skal selge bilen videre. Tenker man logisk og ser på hva som selger, så får man mer igjen for bilen også, når den selges.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-10, 09:16   #2
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: La være å kjøpe bil pga fargen?

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Og det er her så altfor mange tenker helt feil... Det er jo akkurat denne gruppen bileiere som virkelig burde tenke på hvordan bilen ser ut, for å minske tapet mest mulig...

Hvis man kjøper en bil med en ukurrant farge, eller andre faktorer som trekker prisen ned, så blir jo tapet mye større når man skal selge bilen videre. Tenker man logisk og ser på hva som selger, så får man mer igjen for bilen også, når den selges.

Men det du skisserer her er jo egentlig en annen diskusjon. Jeg kunne også sett på en rosa bil med grønne blomster og vurdert det dithen at den var en mindre gunstig investering pga at den var vanskelig å få solgt igjen, men her er det ikke snakk om det, her sier man: jeg personlig har issues med rød bil, derfor vil jeg ikke ha en ellers passende bil. Det blir noe helt annet. Rød er ikke en ukurant bilfarge, det er jo en av de vanligste.
Forøvrig har jeg aldri solgt en eneste bil, så argumentet er ikke aktuelt for meg.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no