Sv: Dunket borti en støtfanger ...
Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.
Ikke frekt å si det.
Jo lenger tid han tar, jo dårligere sak har han jo - siden andre ting kan ha blitt påført bilen, og vi har bilde av hvordan den så ut.
Nei, det er ikke hans feil hvis jeg har gjort skade, men det vil jo være en lærdom han også må ta med seg hvis han drøyer lenge - at det kan være vanskeligere å få det erstattet når man ikke vil fylle ut skademelding.
(For øvrig vet jeg ikke helt hvordan man evt tvinger fremmede folk til å fylle ut et skjema de ikke vil fylle ut...)
Jeg blir litt provosert av deg jeg. hvorfor stiller saken hans seg dårligere fordi om han bruker lang tid? Om han ikke finner ut før på evnt neste storservice at fangeren har en skade, som han vet ikke kan komme fra annet sted. Har han vel like stor rett til å få fikset det? Og bilder viser ikke de "indre" skadene festene etc kan få, selv ved svake sammenstøt. For alt du vet, kan du ha en skade på din også.
Fra å ha sympati med deg, begynner jeg nå bli provosert, fordi måten du fremstiller saken din på nå - så virker det som at du kommer til å gjøre ting vanskelige for han, som straff for at det tar lang tid. Tenk om det hadde vært omvendt?
Useriøst ! Sorry !
|