|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Shake it out!
|
Sv: Røyking, nok en gang
Det var noen sandblåste røykere der jeg jobbet tidligere. De insisterte på å stå utenfor vinduene til folk og røyke, og ble dødelig fornærma når de inne klaget over at røyklukten trakk inn. Lukk vinduene var beskjeden. Veldig kjekt når man er i et bygg uten ventilasjon....
|
|
|
#42 |
|
Permakulturell
|
Sv: Røyking, nok en gangJeg har større tro på skilt eller lignende med tekst a la "Takk for at du tar hensyn og ikke røyker her", f. eks., enn "Røyking forbudt - blir straffet med bot!" Men jeg er sikkert naiv. Det funket i alle fall for meg da jeg røyket og det var lov inne også.
|
|
|
#44 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du verden. Hva med steining? Det er veldig moderne nå.
|
|
|
#45 |
|
geskjeftig
|
Det er sikkert omtrent like ubehagelig for dem med en liten vanndusj som for meg med røyklukta inn, så det tenker jeg de må regne med som en risiko ved å stille seg opp under åpent vindu.
|
|
|
#46 |
|
Dig for victory!
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Passiv
|
Kan ha noe med det at det er pent der de er velkommen til å røyke også? Det er triveligere å spasere tyve meter bort til askebegeret og den fine gruppen med blomster enn å stå på utsiden av døra og blåse røyk på uskyldige? |
|
|
|
#48 |
|
Truth is in the x-files
|
DER har vi det.
|
|
|
#49 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Røyking, nok en gangKif: så klart. Man er jo bergenser.
|
|
|
#50 |
|
Mother of Dragons
|
Det er jo idioter vi ikke liker, jeg skulle gjerne hatt et forbud mot dem jeg.
|
|
|
#51 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Røyking, nok en gangKanskje man kan begynne å idiotsteste unger allerede i barneskolen, slik at de kan stemples i pannen i det de går ut av vgs.
|
|
|
#52 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det der vil ikke funke, en av kjennetegnene på idioti er at idiotene selv ikke vet at de er det. Så de vil nok ikke følge disse skiltene...
|
|
|
#54 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#55 |
|
Epikur
|
Sv: Røyking, nok en gangHer på huset har vi en egen røykeveranda i 2. etasje uten innsyn, slik at ingen kan se oss eller bli plaget av oss. Nå skal jeg gå ut dit, og håpe ingen sprayer meg, kaster stein på meg eller noe annet ubehagelig.
|
|
|
#56 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: Røyking, nok en gangpå Haukeland er det et røykerom, ute. Men røykerne setter seg utenfor dette rommet, det lukter så ille der inne. Så når vi parkerer på dekket og skal inn må vi gjennom denne skyen av røyk. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Epikur
|
Idiotfri sone ville vært bedre, altså.
|
|
|
#59 |
|
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Her er jeg også. Det forundrer (og irriterer) meg at det røykes utenfor sykehusinngangen og i buss-skur etc. Jeg kjenner mange som røyker som er helt enig i at det er viktig å ta hensyn og alt det der, men det ser jo ikke ut som om det gjelder når de faktisk skal ta seg en røyk. (litt krøkkete setning det der).
|
|
|
#60 |
|
|
Nei, jeg sier for eksempel at jeg synes det er idiotisk å røyke utenfor sykehusinnganger/vinduer and the works, men det gjelder selvfølgelig bare når andre røyker. Når jeg selv gjør det er det fritt frem, come on, lufta er for alle, er det et føkkings tyranni vi bor i? |
|
|
|
![]() |
|
|