Sv: Vi bygger kjøkken

I noenlunde rekkefølge:
Vasken er Blanco Silgranitt Subline 500-U, farge Alumetallic. Villedende pris Norge: 8500, pris ferdig levert Sverige: 1660.
Armaturen er etter sigende en H-Tech Modern Art, men jeg har ikke greid å finne den noe sted annet enn den ene på Ebay. Bilde kommer når montert.
Handlemåte: Søk på Mischbatterie eller Armatur (eller rett og slett produsent og modellnavn) på Ebay.de. Prisene er noe heeelt annet enn her. Porto til Norge er gjerne litt høyere enn til EU, og MVA kommer i tillegg. Likevel er det mye å spare. Hvis man har en venn i Sverige blir det billigere. Eventuelt kan man sende poste restante til et postkontor.
Steinplate blir svart granitt, antakelig Black Galaxy. Absolute Black er under vurdering, og Star et eller annet.
-ea-: Hvorfor?
Tid: Det går ikke så fort. Jeg driver og skifter registerreim på bilen, og tar alle oljer, kjølevæske, et par gasskuler, vannpumpe, et smålekk varmeapparat og ellers aktuelle småting når jeg først er i gang, Nå står bilen i sine enkelte deler i garasjen til naboen, så da går vel søndagen med til å pelle den sammen. Hvis alt går bra. Og det gjør det jo gjerne ikke, så da blir det fort mandag og tirsdag også. Men målet er å ha ferdig alt (kjøkken, altså) i løpet av påsken.