Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Renault Grand Scenic - noen med erfaringer?

Autofil Bilsnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-10, 20:37   #4
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Renault Grand Scenic - noen med erfaringer?

Ny Renault Grand Scenic som har kommet akkurat nå er kjempeflott og ja det kunne jeg kjøpt og det er en bil jeg kommer til og vurdere neste gang vi skal bytte. En 2005 modell Grand Scenic hadde jeg aldri kjøpt. Garantien går ut og Renault blir fort dyrt. Hvor langt har de dere vurderer gått? Hvor mye vil du evnt. betale på pr. måned i billån? En får gunstig leasing av nye biler og i det store og hele lønner det seg i forhold til og kjøpe ut en bil. En taper ganske mye ganske raskt når en kjøpe bil enten det er brukt eller nytt. En ny bil i middelsklassen betaler en ca. 3000,- i måneden i leasing. Da har du helt ny bil uten andre vedlikeholdskostnader enn 1 service i året. Alt innen 5 år er garanti. Eldre bil kan fort koste mye og uforutsette utgifter og blir i det store og hele mye dyrere enn leasing av en ny bil. *erfart*

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:27.