Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

What to do in Tromsø?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-02-10, 15:16   #61
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: What to do in Tromsø?

..........

Sist redigert av -ea- : 10-10-11 kl 20:51.
-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-10, 15:17   #62
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Fint! Da har jeg en å busse hjem med.
Hva sier du da? Blårock, Aune, Presis, Pastafabrikken?

Der har de jo mye godt.

Pastafabrikken - har ikke lyst å sitte på krakk.

Gammel 03-02-10, 15:19   #63
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Blårock er veldig greit så tidlig på kvelden. Etterhvert skrur de opp musikken, og selv om jeg liker musikken der, så blir det vanskelig å snakke.

Gammel 03-02-10, 15:22   #64
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg tror jeg kan bli med.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-10, 15:23   #65
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Standard

Ja vi kan godt ta BlåRock. Maten er jo god, om ikke annet. :gammel:

Gammel 03-02-10, 15:24   #66
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Åh, nå ser jeg at Blå Rock er foreslått. Kan godt møte opp der da, hvis det er enighet om det. Det blir nok ikke i kofte så seint på kvelden, tror jeg...

Oj, er det problematisk? Får du kommentarer? Er det andre steder det er greiere?

Jeg falt for jukeboxmenyen på Blårock, men dere som kjenner byen bestemmer.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-10, 15:27   #67
Frost

Frost sin avatar

Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Oj, er det problematisk? Får du kommentarer? Er det andre steder det er greiere?

Jeg falt for jukeboxmenyen på Blårock, men dere som kjenner byen bestemmer.

Blårock er aldri feil.

Gammel 03-02-10, 15:30   #68
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Blårock er aldri feil.

Du er med andre ord like ung som meg.

Gammel 03-02-10, 15:41   #69
Ema

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

-ea-: klart du må ha kofte på deg, det er jo samefolkets dag, jo!

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-10, 15:42   #70
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Kult! Blårock klokken 19.30? Er det sentralt?

Må man bestille bord? I såfall, kan noen andre ta seg av det?

Skulle vært der.

Gammel 03-02-10, 15:46   #71
Ema

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Jeg også.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-10, 16:34   #72
Slettet bruker
Passiv

Standard

Blårock it is. Vi kan vel busse sammen til byen også, Canisa?

Svar med sitat
Gammel 03-02-10, 16:53   #73
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Blårock it is. Vi kan vel busse sammen til byen også, Canisa?

Jepp, mulig mannen har mulighet til å svippe oss. Mellomste skal i bursdag, tror jeg, så jeg må bare sjekke om hun har skyss hjem.

Gammel 03-02-10, 16:54   #74
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Jepp, mulig mannen har mulighet til å svippe oss. Mellomste skal i bursdag, tror jeg, så jeg må bare sjekke om hun har skyss hjem.

Edit: Bursdagen var ferdig 18.00, så da kan han sikkert kjøre oss. Vi meldes!

Gammel 03-02-10, 20:30   #75
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Dette er nå til helga sant??

Hmm jeg kommer ikke til Tromsø før neste helg. Men da regner jeg med at jeg får høre referat om de burgerne. Mannen min var litt skeptisk, for han hadde vært innom og det så 'slitent' ut. Men vi vet jo egentlig godt at slitne steder kan være OK.

Gammel 06-02-10, 19:05   #76
Frost

Frost sin avatar

Standard

Jeg er så snufsete at jeg må holde meg hjemme. Å være sosial med tett hode og rennende nese er ikke noe særlig. Regner med at det blir kjempekoselig, som alltid.

Gammel 06-02-10, 19:11   #77
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Standard

Jeg er også forkjølet, men ikke verre enn at jeg stiller. Du får ha god bedring, Frost!

Gammel 06-02-10, 21:51   #78
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tar på meg Blå Rock t-skjorta mi og drikker øl jeg, mens jeg tenker på dere.

Gammel 07-02-10, 10:28   #79
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Takk for i går, det var veldig trivelig. Jeg tror jeg skylder noen en øl eller to, jeg tenkte ikke på det da jeg dro.

Gammel 07-02-10, 11:33   #80
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var kjempehyggelig! Vi dro hjem ikke så lenge etter deg, miro. Nå spiser jeg frokost før byen skal besiktiges i snøværet.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:21.