|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: ved Tyrifjorden
![]() ![]() |
Sv: Spinoff av "Hvor stor seng har dere"? Enkel eller dobbel dyne?Vi har 180 cm seng. Mannen har dobbeldyne og jeg har 220 dyne. Vi klarer ikke ligge med dobbeldyne, for når vi ligger med ryggen mot hverandre blir vi kalde på ryggen
|
|
|
#62 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff av "Hvor stor seng har dere"? Enkel eller dobbel dyne?
|
|
|
#63 |
|
Tidsklemma
|
|
|
|
|
#64 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff av "Hvor stor seng har dere"? Enkel eller dobbel dyne?Jeg er med i enkeldynegjengen, av de samme grunnene som de fleste nevner. Vi har vært på div. ferier der vi har fått servert dobbeldyne. Det har omtrent ødelagt ferien fordi jeg har ikke fått sovet skikkelig. |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Spinoff av "Hvor stor seng har dere"? Enkel eller dobbel dyne?160 seng, alt for lite med andre ord og den blir ikke med på det kommende flyttelasset.
|
|
|
#68 |
|
villende
|
Sv: Spinoff av "Hvor stor seng har dere"? Enkel eller dobbel dyne?Hver vår ekstra lange enkeldyne. Og så stikker jeg av med hans i løpet av natten. Hadde vi hatt dobbeldyne hadde han aldri hatt noen dyne, nå kan han i det minste klare å snike tilbake sin dyne i løpet av natten. Nå som det er kaldt pleier han alltid å varme dynen min før jeg legger meg. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff av "Hvor stor seng har dere"? Enkel eller dobbel dyne?Senga vår er 150 cm og vi har hver vår dyne. Jeg er ikke stor fan av dobbeldyne, men skulle gjerne hatt større seng (men da må vi få større soverom først).
|
|
|
#70 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Spinoff av "Hvor stor seng har dere"? Enkel eller dobbel dyne?Dobbeltdyne, selvfølgelig. Jeg regulerer temperaturen ved å flytte meg nærmere eller lenger bort. Når vi er borte på besøk og får enkeltdyne er det bare rart og ensomt. |
|
|
|
|
|
#71 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Spinoff av "Hvor stor seng har dere"? Enkel eller dobbel dyne?Mannen er så varm og blir fort svett om vi ligger lenge hud mot hud, så her har vi enkeltdyner som ligger over oss begge. Men det å ha muligheten til å legge oss under hver vår dyne kommer jeg nok til å fortsette med. |
|
|
|
|
|
#72 |
|
Ute av produksjon
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff av "Hvor stor seng har dere"? Enkel eller dobbel dyne?Enkeldyner her, sambo er varm og eg er kald om natta. I den innleiande fasen av forholdet delte me ei dyne. Eg trudde det gjekk fint, i månadsvis. Så fortalte han meg at eg alltid tok heile dyna.
|
|
|
#73 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
Prinsessen på erten?
|
![]() |
|
|