Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Skilpaddas flisespikkeri

Værste!

Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter!

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-10, 10:40   #21
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Værste!

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Du tuller?

Ja, det er kun et gammelt verkstedsområdet i Fredrikstad som heter Værste.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 10:41   #22
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Ja, det er kun et gammelt verkstedsområdet i Fredrikstad som heter Værste.

Nå ble jeg lettet.

At sånt kan forekomme i Fredrikstad bekreftet nok en fordom hos meg.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 10:44   #23
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Jeg gremmes over apostrofer som ikke hører hjemme, type Vivian's frisør o.l.
For å ikke snakke om igår og imorgen, og når man skal putte inn en d som ikke hører hjemme. "I fjord jul "

Værste er noe jeg kan uttale, men ikke få meg til å skrive. Verste østfolding her

Gammel 01-02-10, 10:54   #24
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har 3 værste og 14 verste, så prosentmessig er jeg fornøyd, at jeg ikke har lært er jeg ikke så fornøyd med!

Gammel 01-02-10, 12:21   #25
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror og mener jeg er uskyldig her for det er en feil jeg irriterer meg over selv. (Men jeg har muligens andre som jeg ikke selv vet om da).

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 12:44   #26
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 12:45   #27
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Hvem bilmærke er det værste dere vet?

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 13:10   #28
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Det med så dårlig fjering av det gjør vondt i kjeden.

Det er det værste i værden.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 13:55   #29
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det sto om ei i VG nå som hadde fobi for feite folk, såpass at det virket hemmende på hennes sosiale liv. Jeg tror jeg må påberope med fobi for æ-er i ord der de ikke hører hjemme.

Gammel 01-02-10, 13:56   #30
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 14:17   #31
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå ja, du er jo selv dronningen av overreagering, så dette har du jo god kjennskap til.

Gammel 01-02-10, 14:30   #32
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Det er da mange, mange, MANGE ord vi ikke uttaler slik som de skrives, Dronningen. Det må være den dårligste unnskyldningen noensinne (for å overreagere litt. )

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 15:31   #33
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes nå du overreagerer litt da. Ordet "verste" er et ord som er utrolig lett å skrive feil, nettopp fordi man sier "værste" og ikke "vERste". Det er faktisk et av de første ordene jeg skulle endret om jeg ble sjef for språkrådet. Ellers ville ordet jeg, det, de og diverse andre stått for tur.

Nå rykket det i rødprikkefingeren her, kjente jeg!

Gammel 01-02-10, 15:32   #34
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Kanskje hun bør bytte nick til Drånningen.

Gammel 01-02-10, 16:38   #35
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Jeg ser av søket at jeg har forbrutt meg en gang.

Gammel 01-02-10, 16:42   #36
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes nå du overreagerer litt da. Ordet "verste" er et ord som er utrolig lett å skrive feil, nettopp fordi man sier "værste" og ikke "vERste". Det er faktisk et av de første ordene jeg skulle endret om jeg ble sjef for språkrådet. Ellers ville ordet jeg, det, de og diverse andre stått for tur.

Jei, de og di?

Kanskje vi skal begynne å skrive dysj, ær, kola, kæmpingvogn, khino og smaili?

Gammel 02-02-10, 10:30   #37
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Som jeg sa; dronningen av overreagering.

Gammel 02-02-10, 10:36   #38
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Dronningen: Min kommentar var humoristisk ment.
(Jeg gikk i den villfarelse at du hadde humor. Jeg rødprikket deg ikke på ordentlig, gjorde jeg?)
Det var du som tok den personlig selv om den ikke var ment sånn.
Jeg er konservativ ift språk og synes det ser skrekklig ut med værste, om vi ikke skulle skrevet di, de og jæi på toppen av alt.
Min kommentar var faktisk like mye en slags raljering over min egen uvilje til å forandre skriftspråket.

Og jeg er faktisk enig med Sitron i at du overreagerer.

Gammel 02-02-10, 10:46   #39
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Hvem er det som ror nå, liksom.

Gammel 02-02-10, 10:50   #40
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Standard

Du var vel litt uklar da siden det kunne misforstås.

Jeg trodde de fleste nå var vant til min måte å uttrykke meg på, spesielt md tanke på temaet, undrforumet vi er i og tonen i resten av tråden.
Men ok.

Mener du virkelig at vi ville vært tjent med å ha et skriftspråk mest muig ikt uttalen?
Det er mulig det blir lettere å uttale, men det er pinadø helt umulig å lese.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:04.