Sv: Er dere gode på å lyge og å være falske?
Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.
Hvor er det snakk om å såre andre? Har jeg i det hele tatt sagt noe om det? Jeg har brukt et eksempel på en person jeg snakket med og du har ingen informasjon om hun er en sart liten blomst som ikke tåler å høre andres meninger. Til informasjon så omgir jeg meg ikke med slike mennesker.
For det andre så setter jeg ikke likhetstegn mellom stygg og dårlig smak. Ethvert logisk menneske vil evne å se at personlig er personlig og det er smaken. De som ikke skjønner det bør ta et kurs.
Nei, jeg kommer til kort her. Har ikke sagt noe om at du går inn for å såre noen, har heller ikke sagt noe om mine kunnskaper om denne personen. Som utgangspunkt har jeg ingen verdens grunnlag for å si noe om det, derfor uttalte jeg meg på generelt grunnlag.
Men jeg må ærlig innrømme at jeg syns det er synd, om du ser på mennesker så enkelt som at "folk som ikke tåler direkte kritikk" er svake og ikke verdt å omgåes i dine øyne.
Jeg mener noe helt annet enn deg, og det kan jeg fint leve med. Jeg syns dine meninger og tanker er stygge og uhumane! Direkte og ærlig sagt! 
|