|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
flisespikker
|
Sv: Lunsj til eksotiske gjester?Med tomatsalat mente jeg egentlig bare tomater i biter med oljedressing på. Det tror jeg mange spiser selv om de ikke bryr seg om "blandet salat".
|
|
|
#22 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Lunsj til eksotiske gjester?
Det har du rett i, kan jo hakke litt fersk basillikum over og ha en god oljedressing på.
|
|
|
#23 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lunsj til eksotiske gjester?En annen veldig enkel og god liten rett er: modne tomater i skiver, dandert på en liten tallerken, en tynn skive mozzarella oppå tomatskivene, litt ristet pinjekjerne over, og en dråpe eller to med balsamico på hver skive, kanskje litt frisk basilikum som pynt.
|
|
|
#24 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lunsj til eksotiske gjester?Er det bare meg som leser "lunsj til erotiske gjester"? |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lunsj til eksotiske gjester?Grønnsakssuppe og gode rundstykker |
|
|
|
|
|
#28 |
|
kall om benen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lunsj til eksotiske gjester?Hva med å lage paien med kantarell eller annen god sopp, som (kanskje) er herifra nord? Mulig jeg tar feil, men man spiser vel ikke så mye sopp sånn i India og deromkring? Så blir det enda litt mer "norsk".
|
|
|
|
#31 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Lunsj til eksotiske gjester?Skikkelig kjipt, men vi har handlet mat til dem så de får i hybelen i natt/morgen tidlig og så kommer de til oss til lunsj i morgen.
|
![]() |
|
|