Sv: Kan vi ha med baby i bryllup?
Opprinnelig lagt inn av mkj, her.
Dette henger vel sammen med at jeg er så langt fra en bridezilla du kan komme.
Jeg er ingen bridezilla og syns det er merkelig å hentyde at folk som ikke ønsker barn i bryllup er det.
Opprinnelig lagt inn av LiKa, her.
Men jeg må bare spørre:
I alle dager, hva er så galt med barn/babyer i bryllup? Jeg skjønner ikke det jeg ?
Da jeg ønsket meg første gang ønsket jeg en voksenfest. Våre barn var der under middagen og reiste etter det. De fikk være der fordi de var våre barn, jeg ønsket ikke andre barn der. Jeg ønsket fri fra ungemas, løping rundt, skriking osv. Man kan si hva man vil om at foreldrene kan gå ut med ungene hvis de begynner sånn, men noe lyd blir det uansett. Et annet veldig viktig moment for meg er også alkohol og barn. Jeg syns ikke det hører sammen og jeg kan ikke styre andre menneskers alkoholinntak. Jeg kan ikke styre om noen blir fulle før kl 22 og selv velger jeg å ikke drikke mer enn et glass hvis det er barn tilstede. Sånne hensyn mener jeg at jeg skal slippe å ta i mitt eget bryllup.
Andre gang var det barn tilstede, men da var det en helt annen setting. Ikke et "vanlig" bryllup.
Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.
Jeg syns det er helt fair å ikke ønske babyer i eget bryllup, men at brudeparet ikke greier å si nei syns jeg de får ta på sin egen kappe. Og jeg mener selvfølgelig normalt hyggelige forespørsler, ikke sånn sin gærningene Divine forteller om.
Helt enig.