Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hudpleie - hva er DU fornøyd med?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-01-10, 19:17   #26
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hudpleie - hva er DU fornøyd med?

Jeg bruker en vill cocktail av merker, men med hovedfokus på Dermalogica. Jeg har tørr og fuktfattig hud, og sliter med å finne en krem som gir nok av både fukt og fett, for huden vil ha begge deler. Men Intensive Moisture Balance fra Dermalogica funker mesteparten av året, og så veksler jeg med litt andre kremer etter behov. Av rens bruker jeg litt forskjellige; Ultracalming Cleanser hvis ikke huden min er kjempetørr, men ellers liker jeg rensen for sensitiv hud fra REN (udrøy og vanskelig å få tak i), eller den himmelske oljerensen fra Babor, eller rensekrem enten fra PCA Skin (igjen: dyr, men billig på Ebay) eller Decleor.

Jeg bruker MD Formulations Continuous Renewal Complex under kremen på kveldstid, og slipper peeling, samtidig som jeg synes huden blir mindre tørr hvis jeg er flink til å bruke den. Masker driver jeg stort sett ikke med. Annet enn å kjøpe dem, da.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:51.