Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Spinoff av "Hvor stor seng har dere"? Enkel eller dobbel dyne?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-01-10, 12:46   #21
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff av "Hvor stor seng har dere"? Enkel eller dobbel dyne?

Hm. Diskusjonstema om dagen. Altså, hjemme hos meg har jeg seff enkeldyne siden det bare er jeg som sover der, men hos han derre som jeg sover hos i ny og ne er det også bare enkeldyne. En. Og det fungerte helt fint, til vi oppdaget gleden ved gigantisk dobbeldyne på et hotell. Så det skal han/jeg/vi ha. Jepp.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 12:49   #22
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Enkel. Jeg liker å ha dyna helt rundt meg, og i tillegg dyttet inn mellom føttene, slik at de ikke berører hverandre. :nevrotisk:

Vi hadde nok endt opp med en vesentlig interessekonflikt, skulle vi hatt dobbeldyne.

Gammel 29-01-10, 12:56   #23
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Dobbel. Det er visst en selvfølge for nordlendinger.

Ikke for alle.

Gammel 29-01-10, 12:58   #24
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Enkle dyner. Ellers ville vi ha kranglet hele natta. Jeg klarer ikke å ha varme kropper inntil meg når jeg skal sove, og jeg vil være pakket inn i dyne rundt hele.

signerer

Gammel 29-01-10, 13:01   #25
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Dobbel.

Hver vår, selvsagt.

shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 13:26   #26
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Senga vår er 240cm bred, og vi har dobbeldyne str 280*220 (Vi har sydd sammen to lange enkeltdyner...). Vi trives helt klart best med dobbeldyne - merker det når vi overnatter andre steder hvor vi "bare" får enkeldyner...

Gammel 29-01-10, 13:30   #27
Puslingen

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har 150 seng, og ynskjer meg dobbel dyne. Men er veldig glad i mine 220 dyner også då

Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 15:06   #28
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

150 seng og dobbeldyne på fjortende året.

Gammel 29-01-10, 15:08   #29
Nuta
tittel -en, titler

Nuta sin avatar

Nuta er populærNuta er populærNuta er populærNuta er populærNuta er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

150 seng og dobbeldyne på fjortende året.

Etter sist overnatting hos dere med dobbeldyne(ja altså vi lå på egen madrass da ) er vi enige om at vi definitivt ikke skal ha det, noe så grusomt klamt, varmt og irriterende:grøss:

Gammel 29-01-10, 15:13   #30
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nuta

Etter sist overnatting hos dere med dobbeldyne(ja altså vi lå på egen madrass da ) er vi enige om at vi definitivt ikke skal ha det, noe så grusomt klamt, varmt og irriterende:grøss:

Godt du kom med forklaring i den parantesen, ja!

Gammel 29-01-10, 15:22   #31
mina
Strikker

mina sin avatar

Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Vi har alltid hatt dobbeltdyne og kunne ikke tenke oss noe annet. Særlig etter at vi fikk diger IKEAdyne på 220x240.
Den er stor nok til at vi kan har "separate rom" om vi skulle føle for å ligge hver for oss.

Gammel 29-01-10, 15:22   #32
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har hatt dobbeltdyne i 15 år, men da jeg ble gravid med minsten klarte jeg ikke lenger dele den. Jeg må bruke den alene. Så jeg har dobbeldyne og mannen enkeltdyne.

Gammel 29-01-10, 18:19   #33
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi har enkle dyner hjemme og dobbel i campingvognen. Jeg hater dobbel dyne for det blir sånn sniktrekk mellom oss. Jeg vil helst pakke meg helt inn i dynen.

Gammel 29-01-10, 18:20   #34
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Dobbel.

Gammel 29-01-10, 18:44   #35
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Dobbel dyne hadde jeg garantert blir komplett gal av
Jeg tror jeg elsker ham mest når vi er våkne

Gammel 29-01-10, 18:45   #36
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har dobbeltdyne, men den er for tiden befolket av mannen min og Storebror, siden han stort sett camperer mellom oss om natta. Så jeg har ei egen dyne i tillegg.

Etter å ha delt seng og dobbeltdyne med ei venninne ei natt for mange år siden, sverget jeg at jeg aldri skulle ha noe slikt i egen heim, men av en eller annen pussig grunn var det straks mer sjarmerende når mannen min krøyp godt inntil meg og sovna, enn når venninna mi i løpet av natta la seg godt til rette med hodet sitt på magen min.

Gammel 29-01-10, 18:46   #37
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her i huset kommer det aldri en dobbeldyne. Begge er skikkelige egoister om natta og krangler om dyna. Så det funker ikke for oss med noe annet en hver vår. Ikke liker vi samme type dyne heller.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 18:49   #38
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stellebord, her.

Enkel. Jeg liker å ha dyna helt rundt meg, og i tillegg dyttet inn mellom føttene, slik at de ikke berører hverandre. :nevrotisk:

Vi hadde nok endt opp med en vesentlig interessekonflikt, skulle vi hatt dobbeldyne.

Jeg og må ha dyna mellom beina.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 18:49   #39
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Samme her.

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Vi har 1.80 seng og enkle dyner med 220 lengde.
Jeg er så sær og så glad i å pakke meg inn i dyna så dobbeltyne funker ikke her i huset, vi hadde som Tjorven kranglet hele natten.

Gammel 29-01-10, 19:24   #40
carmenzita

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dobbeltdyne,og er meget fornøyd.

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:05.