Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Jeg elsker Twilight!

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-01-10, 17:43   #11
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg elsker Twilight!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg begynte med å lese første boken på senga, jeg leser som regel kun på senga. Men etterhvert begynte jeg å lengte etter å lese mer, ble helt besatt for det var så fantastisk, så da leste jeg litt på dagtid. Det ble bare mer og mer, og til slutt gikk jeg rundt med den boken jeg holdt på med i veska og leste hvor som helst. Klarte ikke la være. Og sånn har jeg det sjelden med bøker altså, det skjedde ikke engang med Harry Potter-bøkene og de elsket jeg. Tror ingen bøker har gitt meg samme følelsen og samme "besettelsen" over å MÅTTE lese hele tiden, som det Twilight har gjort. Håper virkelig jeg finner noen nye bøker som gir meg samme feelingen ...

Akkurat sånn har jeg det også. Sier har, for jeg oppdaget Twilight i november og siden da har jeg lest serien tre ganger. Eller jeg er på Breaking Dawn for tredje gang nå. Jeg vet at jeg starter på starten igjen med en gang jeg er ferdig med Breaking Dawn.

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

Seriøst, syns dere de var så bra, altså? Jeg syns de var underholdende, jeg, men jeg har jammen lest mange bedre bøker også.

Nei, jeg har lest utrolig mange andre bøker som er bedre skrevet, men disse suger meg inn i stemningen og verden i Forks på en helt spesiell måte. Jeg klarer bare ikke å unngå dragsuget. Joda, jeg vet det ikke er normalt å se på en haug med intervjuer, se filmene ukentlig og lese bøkene hele tiden, men jeg er hekta. Kan ikke noe for det.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:36.