|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Hva har jeg med i stedet for kake til 50 mennesker?Jeg må ha med "kake" på jobbe på torsdag.Jeg har ikke råd til å kjøpe kake til 50 personer, og jeg kan jo ikke bake.
![]() |
#2 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har jeg med istedet for kake til 50 mennesker?Is, nonstop og peanøtter. Evnt hjemmelaget saus av bær til å ha oppå.
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva har jeg med istedet for kake til 50 mennesker?Spørre din egen personlige kakebaker? |
![]() |
![]() |
#4 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva har jeg med istedet for kake til 50 mennesker?
Er du Gud?
![]() |
#5 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva har jeg med istedet for kake til 50 mennesker?Kan du ikke bake en langpannekake? Det er enkelt, altså. Til og med jeg klarer det. :ingen kokk: |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva har jeg med istedet for kake til 50 mennesker?Møllerens langpanne sjokoladekake. Eller muffins fra muffinsmix. Det krever ikke bakekunnskaper i det hele tatt. |
![]() |
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva har jeg med istedet for kake til 50 mennesker?edit: Eller la Albertine ordne opp. |
![]() |
![]() |
#11 |
Guardian of the galaxy
|
Hehe... Du aner ikke hvor fristende det er, men på to dagers varsel så er det litt dårlig gjort å spørre noen om slikt. Til og med deg. Selv om du er en kirsebærengel. (eller Gud, som Snipa antyder)
![]() |
#12 |
Guardian of the galaxy
|
Jeg får liksom ikke helt til å si ja takk. Jeg føler at du har fikset så mye for meg den siste tiden og alt du får tilbake er en rar Kirsebær som ikke tar vare på deg i det hele tatt.
![]() |
#13 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva har jeg med istedet for kake til 50 mennesker?Øh? Det er da inte als noe problem? Jeg har to bakegale småjenter hjemme som elsker å se mamma bake, så jeg setter dem på hver sin side av bakebollen. Helt sant. Bare si hva du vil ha, så ordner jeg det. |
![]() |
![]() |
#16 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() Sv: Hva har jeg med istedet for kake til 50 mennesker?Har dere ovn på jobben? I såfall kan du kjøpe bakverk i frysedisken og varme i 10 min og vips har du masse fint å by på.
![]() |
#17 |
Guardian of the galaxy
|
Ikke ovn på jobb, dessverre.
Det betyr det. Både fordi jeg ikke kommer til å være her lenger og fordi han litt furtne sms-sjefen ikke kommer til å være her lenger han heller.
![]() |
|
|