Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har jeg med i stedet for kake til 50 mennesker?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-10, 09:56   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva har jeg med i stedet for kake til 50 mennesker?

Jeg må ha med "kake" på jobbe på torsdag.Jeg har ikke råd til å kjøpe kake til 50 personer, og jeg kan jo ikke bake.

Hva gjør man da? Hva kan man ta med som ikke koster masse og som er greit å si takk og farvel med?

Gammel 26-01-10, 09:56   #2
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har jeg med istedet for kake til 50 mennesker?

Is, nonstop og peanøtter. Evnt hjemmelaget saus av bær til å ha oppå.

Gammel 26-01-10, 09:56   #3
Albertine
Passiv

Standard

Spørre din egen personlige kakebaker?

Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 09:57   #4
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Er du Gud?

Gammel 26-01-10, 09:58   #5
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan du ikke bake en langpannekake? Det er enkelt, altså. Til og med jeg klarer det. :ingen kokk:
Ellers går det jo an å kjøpe iskaker, er ikke de mindre dyre enn vanlige kaker?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 10:00   #6
Albertine
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Er du Gud?

Nei, bare en venn i nøden. Hva med en sjokoladekake og en vanlig skuffkake, Bæret?

Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 10:02   #7
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

FP ruler!

Gammel 26-01-10, 10:02   #8
Slettet bruker
Passiv

Standard

Møllerens langpanne sjokoladekake. Eller muffins fra muffinsmix. Det krever ikke bakekunnskaper i det hele tatt.

Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 10:03   #9
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Er du Gud?

Close enough.

Gammel 26-01-10, 10:03   #10
Slettet bruker
Passiv

Standard

edit: Eller la Albertine ordne opp.

Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 10:03   #11
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hehe... Du aner ikke hvor fristende det er, men på to dagers varsel så er det litt dårlig gjort å spørre noen om slikt. Til og med deg. Selv om du er en kirsebærengel. (eller Gud, som Snipa antyder)

Jeg skal klare å få sammen en slik toro langpannesjokoladekake. Men kan jeg gjøre noe med den for å unngå at den blir tørr? Jeg syns den har lett for å bli det. Men hva annet? Det holder jo gjerne ikke med en slik kake til 50 mann...

Gammel 26-01-10, 10:05   #12
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Nei, bare en venn i nøden. Hva med en sjokoladekake og en vanlig skuffkake, Bæret?

Jeg får liksom ikke helt til å si ja takk. Jeg føler at du har fikset så mye for meg den siste tiden og alt du får tilbake er en rar Kirsebær som ikke tar vare på deg i det hele tatt.

Gammel 26-01-10, 10:05   #13
Albertine
Passiv

Standard

Øh? Det er da inte als noe problem? Jeg har to bakegale småjenter hjemme som elsker å se mamma bake, så jeg setter dem på hver sin side av bakebollen. Helt sant. Bare si hva du vil ha, så ordner jeg det.

Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 10:06   #14
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 10:07   #15
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen flere som kjenner at de skulle hatt Albertine i sin umiddelbare omgangskrets? Snill du er.

Gammel 26-01-10, 10:07   #16
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Har dere ovn på jobben? I såfall kan du kjøpe bakverk i frysedisken og varme i 10 min og vips har du masse fint å by på.

Betyr dette at gutta på jobben ikke lenger kommer til å få kosemose sms'er fra sjefen sin?

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 10:16   #17
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Har dere ovn på jobben? I såfall kan du kjøpe bakverk i frysedisken og varme i 10 min og vips har du masse fint å by på.

Ikke ovn på jobb, dessverre.

Sitat:

Betyr dette at gutta på jobben ikke lenger kommer til å få kosemose sms'er fra sjefen sin?

Det betyr det. Både fordi jeg ikke kommer til å være her lenger og fordi han litt furtne sms-sjefen ikke kommer til å være her lenger han heller.
Men jeg sender ham selvsagt en klissen hadet-sms før vi slutter. Det skulle da bare mangle.

Albertine, jeg blir helt satt ut og sånn. Jeg er fremdeles helt overveldet etter forrige stunt du kjørte, og føler at det er min tur å gjøre deg glad nå. Også får jeg liksom ikke til det. Nå. Jeg skylder deg glede, på et vis.
Det fine er jo at gjeld renter seg når det er fingjeld også, så når jeg kommer tilbake til saker og ting igjen så skylder jeg deg supermasse glade saker.

Men jeg skal fikse denne kakeseansen selv. Du er utrolig fin som tilbyr deg slikt lett som en plett. Men jeg er i gang med så mye snålt for tiden, at jeg skal finne ut av litt baking også, kanskje.

En sjokoladelangpannekake, og noe annet. Finnes slik skuffkake du snakker om som torovariant også? Pynter man den med noe, eller er den bare slik den er?

Gammel 26-01-10, 10:18   #18
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Hvis man ikke skal bruke Toro, hva har man i slike helt enkle langpannekaker?

Gammel 26-01-10, 10:18   #19
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Den Møllerens kakemix uten melk og egg er kjempegod altså! Blir ikke tørr, er saftig og god selv dagen etter.

Gammel 26-01-10, 10:19   #20
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Jeg tar det selvsagt tilbake. Jeg skal ikke forsøke meg på noe annet enn toro.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:15.