|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#162 |
|
Aktiv
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Sør/øst landet
![]() |
Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjortVi skulle se på film med svigers, min mann satte på en vi ikke hadde sett før og det var en litt for intim film for å si det sånn, svigermor ble meget lang i masken og det er jo ikke så rart, ble ikke noe mer tv den kvelden, ble ett slag kort spill i stede |
|
|
|
|
|
#163 |
|
Twinsouls
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjortJeg hadde vært ute med en venne gjeng og var temmelig på`n og ble dratt med av en jeg liker veldig godt.Etter vi hadde hatt oss kledde jeg på meg og var litt fortvilt for jeg kom meg jo ikke hjem de andre visste jo heller ikke hvor jeg var.......Så jeg var ganske forbannet på han som bare dro meg meg ut fra utestedet og hjem til en kamerat av han. Han sa han kunne kjøre meg meg hjem dagen etter men nei det kom ikke på tale. Jeg skulle hjem! (Det var over tre mil hjem) Han bestillte drosje men jeg hadde jo ikke penger så da drosjen kom sa jeg det og han spurte om jeg hadde noe å pante. Jeg durte inn og tok fjernkontrollene til tv ol.
Siw mamma til en i himmelen og tre på jord "The way you make mee feel" Sist redigert av Siw : 23-01-10 kl 21:05. |
|
|
|
|
|
#164 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjortJeg har en skikkelig brøler, men den egner seg ikke pået åpent forum.
|
|
|
#165 |
|
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjortJeg skulle kjøpe agurk og ba en ansatt dele den i to for meg. |
|
|
|
|
|
#166 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort
Men hallo, du kan ikke bare slenge ut en sånn påstand og så fjase det bort med "det egner seg ikke". Kom igjen nå!
|
|
|
#170 |
|
A friend with benefits
|
|
|
|
#171 |
|
Yes, we can!!
|
|
|
|
#173 |
|
By the Sea
|
|
|
|
#174 |
|
Har bakt søte kaker
|
|
|
|
#175 |
|
prøver å være tål***ig
|
|
|
|
#176 |
|
Sugaraddict!
|
Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjortDagens brøler.
|
|
|
#178 |
|
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjortUps... |
|
|