Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-01-10, 01:45   #141
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Det var dog bittelitt flaut da jeg forrige søndag var og handlet litt på ei sånn brustadbu. Det er jo himla trangt inne i sånne butikker, og det erl itt upraktisk med den magen kjenner jeg.
SKulle snu meg rundt litt raskt og effektivt og holdt på å rive ned en stabel med potetgullkasser i piruetten.
Det gikk bra da, men mannen humret, og likeså gjorde en annen mann som tilfeldigvis så opptrinnet.

Det er vanskelig å smyge seg rundt for tiden!!!

Gammel 17-01-10, 01:46   #142
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Skrevet i den norske versjonen av mitt CV inntil noen for nylig gjorde meg oppmerksom på tabben: "gift med dansker siden 1994"

(har holdt meg til en og samme dansk kar i alle årene, altså... )

Gammel 17-01-10, 01:54   #143
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Den flaue læreren:

http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/567564

Gammel 17-01-10, 02:06   #144
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hilda, her.

Jeg kan jo ta en som også innvolvere Inka.
Jeg var vell kanskje 12 når dette skjedde, det var sommer og vi var på stranda.
Jeg skulle ro rundt molloen med en gummibåt, den er vell kanskje en 100m.
Det er ofte vind på der, og en del strøm, og jeg drev bare lengre og legre og lengre ut på havet. jeg så folk begynte og sammle seg på molloen, blat annet søster, som ropte at jeg måtte komme inn igjen.
Men jeg klarte ikke ro, jeg bare drev utover.
Søster dro av seg kjolen og stupte utti, å svømte mot meg. Det var kaldt,djupt, og langt ute.
Når ho endelig nådde båten, var hun driiit forbanna(og redd)
Jeg: Ehh Ing
Inka: Kjæft
Jeg:Men!
Inka kjæft:
Det kom en mann med båt bort til oss for å spørre om han skulle taue oss inn, hele tiden så han på meg og snakket. Han så litt sånn forlege ut.
Inka sa at det gikk helt fint, mens hun rodde som fan.
Mannen dro av gårde, og jeg ser tilbake på søster.
Duuehh.
Inka: KA I HÆLVETTE E DET?
så litt sånn skamfull sa jeg
begge puppene dine henger uttfor badedrakten!

Da vi kom i land sto halve stranda og så på. gjett om jeg var flau. jeg trakk gummibåte godt over hodet, og tokk "the walk of shame" ned molloen

Noen år senere satt jeg og snakket med en kompiss om flaue historier.
så sier han " en gang jeg var på stranda, så var det en tulling som forvillet seg langt ut på havet med gummibåt, og hele stranda ble bekrymmret, de ringte brannvesenet i tilfelle de ikke klarte og redde h*n inn, gud så flaut"

You made my day!

Herregud, æ kveles!

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-10, 02:13   #145
Hilda
Sugaraddict!

Hilda sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Nord
Hilda er populærHilda er populærHilda er populærHilda er populær
Standard

Maud
Er det bare jeg som ser at det burde vært harald eia som spilte denne figuren.

Hilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-10, 10:03   #146
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Bare en generell advarsel: Ikke gå i banken på morningen med nytromlet jakke, uten å sjekke om det henger en sokk i borrelåsen, det kan være at du ikke oppdager det før du tar av deg jakken på jobb. Har jeg hørt..

Gammel 19-01-10, 10:05   #147
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Og ja: Ikke bare hiv på deg klær i en fullandes fart på morningen, selvom du har forsovet deg grundig, husk da hvertfall på å ta bort den tynne strømpebuksen med sokker, som du oppdager senere på jobb henger ut bak.

Gammel 22-01-10, 12:54   #148
Hilda
Sugaraddict!

Hilda sin avatar

Standard

En gang jeg var i tromsø gikk jeg med spregt splitt på buksen min, med en rød blondertruse sprikende fram, til en eldre mann stoppet meg, og sa "unnskyld frøken, ta en titt ned på dem selv"
Huh? jeg ser ned på puppene ført. "Nei, lengre ned"
ÅÅÅÅÅHH OI!
"ja tenkte du ville vite det, hade!"

Det forklare hvorfor korpset med gutter glodde, ikke fordi jeg var fin men trusa stakk ut

Sist redigert av Hilda : 22-01-10 kl 12:59.
Gammel 22-01-10, 13:31   #149
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hilda, her.

En gang jeg var i tromsø gikk jeg med spregt splitt på buksen min, med en rød blondertruse sprikende fram, til en eldre mann stoppet meg, og sa "unnskyld frøken, ta en titt ned på dem selv"
Huh? jeg ser ned på puppene ført. "Nei, lengre ned"
ÅÅÅÅÅHH OI!
"ja tenkte du ville vite det, hade!"

Det forklare hvorfor korpset med gutter glodde, ikke fordi jeg var fin men trusa stakk ut

Hva er spregt splitt? Ødelagt glidelås?

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-10, 13:36   #150
Hilda
Sugaraddict!

Hilda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Imma, her.

Hva er spregt splitt? Ødelagt glidelås?

jepp, glidelåsen var ødelagt, men sømmen ved siden av glidelåsen var revnet i tilegg, så det var full blotting av trusen

Gammel 22-01-10, 14:20   #151
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ler så tårene spruter av flere av historiene.

Jeg kan jo fortelle om min fantastiske opptreden på strikketreffet for en tid tilbake. Vi var i et nabolag med rekkehus og jeg hadde ikke vært der tidligere. Jeg skulle ut i bilen og hente noe, når jeg var der fikk jeg en mld på telefonen. Når jeg går fra bilen tilbake til strikketreffet, har jeg nesa i mobilen og leser en lang melding fra en vennine. Jeg går inn, setter fra meg skoene i gangen og går inn i stua, der jeg forsatt har nesen i mobilen, stopper midt på gulvet og taster videre. Plutselig kommer det et kremt fra sofaen og jeg ser opp på to fremmende som lurer veldig på hva jeg gjør i stua deres. Jeg stotrer frem et "unnskyld, jeg har vist gått feil" og kommer meg ut og inn i riktig hus.

Gammel 22-01-10, 14:23   #152
Hilda
Sugaraddict!

Hilda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

Jeg kan jo fortelle om min fantastiske opptreden på strikketreffet for en tid tilbake. Vi var i et nabolag med rekkehus og jeg hadde ikke vært der tidligere. Jeg skulle ut i bilen og hente noe, når jeg var der fikk jeg en mld på telefonen. Når jeg går fra bilen tilbake til strikketreffet, har jeg nesa i mobilen og leser en lang melding fra en vennine. Jeg går inn, setter fra meg skoene i gangen og går inn i stua, der jeg forsatt har nesen i mobilen, stopper midt på gulvet og taster videre. Plutselig kommer det et kremt fra sofaen og jeg ser opp på to fremmende som lurer veldig på hva jeg gjør i stua deres. Jeg stotrer frem et "unnskyld, jeg har vist gått feil" og kommer meg ut og inn i riktig hus.

Gammel 22-01-10, 14:36   #153
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Dette er like morsomt i dag!

Gammel 22-01-10, 14:47   #154
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-10, 15:25   #155
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Åherregud, Ole Brumm! Nå ler jeg så jeg nesten tisser på meg!

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-10, 15:40   #156
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg gjorde noe lignende en gang. Sambo satt og ventet i bilen mens jeg var innom et forsikringsselskap i byen. Da jeg kom ut igjen, regnet det og jeg løp til bilen og satte meg i forsetet mens jeg prøvde å holde orden på papirer og veske. "Kjør da!" sier jeg siden ingenting skjer, og titter bort på den vilt fremmede mannen som sitter og ser på meg med et litt himmelfallent blikk ... Det første som slår meg er hva f*** gjør du i min bil, men heldigvis oppfatter jeg hva som har skjedd, mumler noen forvirrede ord, kommer meg ut og finner bilen med den rette (og gapskrattende) mannen i.

Gammel 22-01-10, 20:40   #157
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Feil bil og feil hus

Gammel 22-01-10, 22:48   #158
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gammel 22-01-10, 22:54   #159
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Hvor: Oslo
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fantastisk tråd - den reddet virkelig denne kjedelige fredagen!

Gammel 23-01-10, 00:22   #160
myr
Aktiv

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oppland
myr er litt kul
Standard

Oh my

myr er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
flauser, klassiker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:02.