Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-01-10, 22:38   #10
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Herregud som jeg har ledd av den kuksjokoladen til Inka!
Det hender at jeg kommer på den historien sånn helt plutselig og bare sitter og gapskratter for meg selv ...

Det minner meg på en historie om da jeg, ei venninne og hennes bror var og handlet på Ica.
Hun åpnet en flaske med tøymykner og skulle lukte på den, klemte på flaska - og hadde plutselig tøymykner på hendene, jakka og på gulvet.
Jeg knakk sammen i latter, og hennes bror sa - på spøk! - mens han pekte på klutene i dn andre hylla: "Der er klut!"
Han hadde neppe regnet med at hun, sannsynligvis litt befippet over situasjonen, skulle ta en av klutene, tørke tøymykner av hist og pist - og sette kluten tilbake i hylla ...
Da holdt jeg på å forgå av latter.
Hun klarte ikke å holde seg, hun heller, så der sto vi g hylte bak en reol.
Den historien va sannsynligvis mest pinlig for hennes bror: Han bare spaserte over i en annen avdeling mens han prøvde å se ut som han ikke kjente oss ...

Emneord
flauser, klassiker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:23.