Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige SHOPPING-tråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-01-07, 00:47   #1361
lil'c
Passiv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Oj, jeg har helt oversett denne.
Jeg kom endelig i shoppe humør, etter å ikke ha vært det på flere uker.
Og idag ble det bukse fra Zara, pen i brunt og svart elns. med ull i, og to gensere derfra, en mørkebrun omslags genser sak med knyting, og en lysere brun v-hals genser. Samt jeans fra Esprit, og en anna topp, offwhite med knapper og litt dill i halsen som jeg ikke husker hvor jeg kjøpte i farta.
Så etter sko, og fant noen puma sko jeg skal ha, men glemte å kjøpe de av en eller annen grunn.
Også så jeg etter støvletter, overalt, men fant ingen!

lil'c er ikke aktiv  
Gammel 23-01-07, 09:07   #1362
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Fikk handlet litt i går!

2 stk Floydgensere, 1 sort og 1 hvit. Og 2 kjoler som kan brukes til bukser, tights eller bare legger. I dag skal jeg på Marimekko-shopping, og det gleder jeg meg til!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg DSC00003.JPG (18,6 KB, 8 visninger)
Filtype: jpg DSC00004.JPG (33,3 KB, 40 visninger)
Filtype: jpg DSC00005.JPG (43,4 KB, 34 visninger)
Gammel 23-01-07, 09:48   #1363
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Fikk handlet litt i går!

2 stk Floydgensere, 1 sort og 1 hvit. Og 2 kjoler som kan brukes til bukser, tights eller bare legger. I dag skal jeg på Marimekko-shopping, og det gleder jeg meg til!

Den kjolen uten armer var kjempefin Nabojenta!!!!

Gammel 23-01-07, 10:00   #1364
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte SkiBum-skidresser til storesøster og mellombror på fredag! Kjempefine, god kvalitet og lette å bevege seg i. En i mørkeblått og en i en nydelig grønnfarge.
Og det beste av alt - det var halv pris på dem, så jeg betalte bare 1098,- for begge.

Gammel 23-01-07, 10:01   #1365
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Den kjolen uten armer var kjempefin Nabojenta!!!!

Hvor er de kjøpt?

Gammel 23-01-07, 10:14   #1366
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Hvor er de kjøpt?

Donna Bianca på Harebakken i Arendal.

Gammel 24-01-07, 10:28   #1367
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Puddingen også fikk ny dress idag, hun var vokst ut av den gamle. Og av en eller annen grunn var det et gap i rekken etter storesøster.

Jeg er Ticket2Heaven-fantast, så hun fikk lik den gamle bare at denne var rød/rosamønstret mens den gamle var beige/brun i samme. De er gedigne i størrelsene; hun er to og et halvt år nå, og har akkurat vokst ut av str 12 mnd!

Her er mønsteret på dressen - utrolig kule farger!
Og så er det fake "ulveskinn" rundt kanten på hetten som er fint i vind.

Jeg har også den i 2-delt sett fra Ticket.
Veldig fornøyd

nikki er ikke aktiv  
Gammel 24-01-07, 19:16   #1368
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Denne kom i posten i dag

Også venter jeg på denne fra Asos:

Mannen fikk denne espresso-koppen fra Ritzenhoff:

Sist redigert av Agurke : 24-01-07 kl 19:23.
Agurke er ikke aktiv  
Gammel 25-01-07, 16:33   #1369
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

I dag har jeg handlet disse:

Men i barnestr. 37. Kostet meg 499,- i stedet for 1499,- Er fornøyd. Eneste forskjell på barnestr.-37 og voksenstr.-37 er at det er 3 "snøreringer" på hver side i stedet for 4.

Nå er jeg rustet for tur til Trysil! So long!

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 25-01-07, 17:01   #1370
Elin

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

HELDIGGRIS!
Savner Trysil. Et av mine favorittsteder på kloden. Helt sant! Savner Trysil mest da jeg innimellom savner Norge.
Har dere hytte der?
Det har vi.

Gammel 25-01-07, 18:21   #1371
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

HELDIGGRIS!
Savner Trysil. Et av mine favorittsteder på kloden. Helt sant! Savner Trysil mest da jeg innimellom savner Norge.
Har dere hytte der?
Det har vi.

Nei, vi har ikke hytte der. Vi er en gjeng som har leid hytte for helgen. Alle som har barn har "parkert" de hjemme (hos besteforeldre eller lignende), så vi er helt barnefri; helt til søndag!

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 25-01-07, 19:09   #1372
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av nikki, her.

Jeg har også den i 2-delt sett fra Ticket.
Veldig fornøyd

Er også stor T2H-fan. Mindsten har en turkis dragt derfra og den er fantastisk - mye finere og sterkere enn ReimaTec+, som den eldste har.

Denne dress matcher jo både dine rosa og dine røde barnevognstrekk - stilig !

Gammel 25-01-07, 22:08   #1373
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Snuppa har fått denne:

Agurke er ikke aktiv  
Gammel 25-01-07, 23:14   #1374
Shakira
My hips don't lie

Shakira sin avatar

Hvor: Hadeland
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Har kjøpt meg to gensere, to jeans, en cardigan og en pyjamas til meg selv.
Luer til gutta, genser til eldstejenta, jakkegenser til minsta.

Shakira er ikke aktiv  
Gammel 25-01-07, 23:20   #1375
Shakira
My hips don't lie

Shakira sin avatar

Hvor: Hadeland
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Ja, også har jeg kjøpt to små rosa bodyer. Den ene står det mammas prinsesse på, og på den andre står det.. jeg må ikke sovne, jeg må ikke sovne, jeg må ikke.....zzzzz....

Skal bli tante til ei jente snart. :hurra:

Shakira er ikke aktiv  
Gammel 26-01-07, 01:09   #1376
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

I dag har jeg handlet disse:

Men i barnestr. 37. Kostet meg 499,- i stedet for 1499,- Er fornøyd. Eneste forskjell på barnestr.-37 og voksenstr.-37 er at det er 3 "snøreringer" på hver side i stedet for 4.

Hvor fant du de? God tur forresten

morgana er ikke aktiv  
Gammel 26-01-07, 02:15   #1377
Elin

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Nei, vi har ikke hytte der. Vi er en gjeng som har leid hytte for helgen. Alle som har barn har "parkert" de hjemme (hos besteforeldre eller lignende), så vi er helt barnefri; helt til søndag!

Ok, så deilig da!! Hvor skal dere bo?

Gammel 26-01-07, 23:42   #1378
Anne

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Disse har jeg nettopp kjøpt, går i jeans på jobb hver dag og da er sånne sko et must!

Mine er med grønne detaljer, fra www.lillevinkelsko.no

Anne er ikke aktiv  
Gammel 26-01-07, 23:49   #1379
Solsikka82
Nybegynner

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Trondheim, x ranværing
Solsikka82 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaz, her.

Mitt første bidrag i denne tråden.
Jeg har kjøpt meg et par vintersko, de gamle Isba skoene fra ungdomsskolen har gjort nytten sin, og jeg er lei av å fryse på beina i akebakken. Kjøpte disse på XXL til 799.

de var rålekre, såg kjempevarme ut. fryser på føttene jeg. og glidelåsen på mine gamle gikk fyken idag. skal til oslo neste mandag, så da blir det vel kanskje en tur innom xxl ja....

Solsikka82 er ikke aktiv  
Gammel 27-01-07, 01:26   #1380
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Standard

Er så fornøyd med de nye panelgardinene jeg kjøpte denne uken!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg DSC0066 (4).JPG (67,1 KB, 5 visninger)
Filtype: jpg DSC0066 (1).JPG (85,2 KB, 27 visninger)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:51.