Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 7

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-01-10, 13:01   #521
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Jeg forsøker å finne bilde av de fantastiske Earth-skoa jeg kjøpte i Trondheim i går men finner det ikke, så jeg får nøye meg med bildet av det andre paret jeg kjøpte, disse Think!-skoa:

Sambo syntes de så ut som skisko... Jeg får bytte ut lissene hvis assosiasjonen plager meg for mye.

Han har jo rett i det. Gammeldagse skisko. Kule da Jeg synes det er stilig med retro.

Gammel 14-01-10, 13:12   #522
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Han har jo rett i det. Gammeldagse skisko. Kule da Jeg synes det er stilig med retro.

Enig, jeg synes det var noe av det som var kult med dem.

Gammel 14-01-10, 13:20   #523
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Kjøpte meg for en god stund siden nye ankelboots fra Replay samt en kjole fra Replay. Kjøpte de faktisk i romjulen.
Blir fint etterhvert som det blir varmere ute.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Bilde 751.jpg (122,7 KB, 25 visninger)
Filtype: jpg Bilde 752.jpg (130,4 KB, 42 visninger)
Gammel 14-01-10, 14:22   #524
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Endelig fant jeg den igjen i riktig str.

Gammel 14-01-10, 14:52   #525
Trulte

Trulte sin avatar

Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Fikk disse for et par dager siden, halvpris hos Lille Vinkel Sko. De er supergode å gå i !

Nå har jeg gått og siklet på disse siden jeg fikk se dem her. Jeg har bestilt dem nå, og får håpe at:
- de har dem inne ennå
- at 37 ikke er store i str.

De var rett og slett helt rå.
Snodig det der. Før sist graviditet var jeg veldig opptatt av det "søte", nå siden jeg har fått noen ekstra kilo er jeg mer komfortabel i det mørke og litt røffe. Rosa blir liksom ikke like søtt når man har hengemage from hell.

Gammel 14-01-10, 17:56   #526
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Nå har jeg gått og siklet på disse siden jeg fikk se dem her. Jeg har bestilt dem nå, og får håpe at:
- de har dem inne ennå

Snodig det der. Før sist graviditet var jeg veldig opptatt av det "søte", nå siden jeg har fått noen ekstra kilo er jeg mer komfortabel i det mørke og litt røffe. Rosa blir liksom ikke like søtt når man har hengemage from hell.

jeg har de i 39, og de er godt romslige ved tæerne ihvertfall. Men jeg kan ikke bruke alt for tjukke sokker i dem. Jeg har slanke legger som disse støvlene kler perfekt.

Kjenner dette med skiftende smak, men for min del kom det etter at jeg sa opp jobben min "her var jeg søt og elegant, og hva fikk jeg ut av det ? vonde føtter og misundelige kolleger". Der hvor jeg før fikk power-vibber av å gå i høye hæler, får jeg nå power-vibber av å være litt tøff.

*tilføyer at jeg brukte dem ikveld med tynne bomullstrømper, og da var de faktisk for store*

Sist redigert av Muad'Dib : 14-01-10 kl 21:04. Årsak: viktig siste minutts oppdatering
Muad'Dib er ikke aktiv  
Gammel 14-01-10, 18:03   #527
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvor? finner du dem på nett altså? og pris...?

- de har dem inne ennå

ItsOnlyMe er ikke aktiv  
Gammel 14-01-10, 19:12   #528
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

En butikk her på Stjørdal

Oh my! Hvor?? Jeg kjente at jeg måtte ha disse. Hvordan er de i str og er passer de muskuløse legger?

Gammel 14-01-10, 19:18   #529
Trulte

Trulte sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av MissS, her.

Oh my! Hvor?? Jeg kjente at jeg måtte ha disse. Hvordan er de i str og er passer de muskuløse legger?

Nå ble jeg litt forvirret. Disse? Muskuløse legger? Høres ut som du prater om støvletter og ikke en kjole

Gammel 14-01-10, 19:19   #530
Trulte

Trulte sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Veravera, her.

Hvor? finner du dem på nett altså? og pris...?

lille vinkel, 1800 inkl. porto. Veldig utplukket på str.
Jeg mangler bare harley'en nå

Gammel 14-01-10, 19:33   #531
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå ble jeg litt forvirret. Disse? Muskuløse legger? Høres ut som du prater om støvletter og ikke en kjole

Litt forvirret her og.

MissS: du prater om Desigualkjolen?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 14-01-10, 20:06   #532
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Hvor, hvor??

På Zjoos her i Bergen.

Gammel 14-01-10, 20:27   #533
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har kjøpt meg disse i svart og håper jeg slipper å fryse sånn på beina:

Gammel 14-01-10, 20:40   #534
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

Jeg har kjøpt meg disse i svart og håper jeg slipper å fryse sånn på beina:

Godt kjøp. Jeg og minstemann bruker bare slike for tiden og fryser aldri og blir aldri klamme på føttene.

Gammel 14-01-10, 21:34   #535
Trulte

Trulte sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

jeg har de i 39, og de er godt romslige ved tæerne ihvertfall. Men jeg kan ikke bruke alt for tjukke sokker i dem. Jeg har slanke legger som disse støvlene kler perfekt.

Kjenner dette med skiftende smak, men for min del kom det etter at jeg sa opp jobben min "her var jeg søt og elegant, og hva fikk jeg ut av det ? vonde føtter og misundelige kolleger". Der hvor jeg før fikk power-vibber av å gå i høye hæler, får jeg nå power-vibber av å være litt tøff.

*tilføyer at jeg brukte dem ikveld med tynne bomullstrømper, og da var de faktisk for store*

Bu huu. Da blir det kanskje ikke noen støvletter på meg da. Kan ikke ha veldig store. Jeg har bestilt 37 og bruker normalt mellom 36-37, og 38 vil se snodig ut på 160 meg. Jeg kan alltids ha tykk såle i, men det må jo ikke se ut som jeg har *pailabber*.
Så i tillegg dette_
Please note that this item is big fitting and we would recommend that you size down by one size.

Gammel 14-01-10, 22:27   #536
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

38 vil se snodig ut på 160 meg. Jeg kan alltids ha tykk såle i, men det må jo ikke se ut som jeg har *pailabber*.

Kremt! 159 og str 39/40 her. :realitetsorienterer:

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 14-01-10, 22:36   #537
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Bu huu. Da blir det kanskje ikke noen støvletter på meg da. Kan ikke ha veldig store. Jeg har bestilt 37 og bruker normalt mellom 36-37, og 38 vil se snodig ut på 160 meg. Jeg kan alltids ha tykk såle i, men det må jo ikke se ut som jeg har *pailabber*.
Så i tillegg dette_
Please note that this item is big fitting and we would recommend that you size down by one size.

Hvis de er for store, kan noen alltids overtales til å forbarme seg over dem.

Teflona er ikke aktiv  
Gammel 14-01-10, 23:30   #538
Trulte

Trulte sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Kremt! 159 og str 39/40 her. :realitetsorienterer:

Vil gjerne ha bilde

Gammel 14-01-10, 23:37   #539
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Eh, jeg snakket om støvlettene.

Gammel 15-01-10, 08:31   #540
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Vil gjerne ha bilde

Hvah?! Tror du meg ikke? Nå ble jeg enda mer fornærma!
Føttene mine matcher nicket mitt, i alle fall. Og jeg står stødig på t-banen.

Kanina er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:07.