Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg undrer meg på hvorfor

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-01-10, 12:15   #11
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg undrer meg på hvorfor

Opprinnelig lagt inn av carolin, her.

Når vi snakker om levende menneskers energier så er det også et ganske fascinerende fenomen synes jeg.

Hvis vi tar min eks feks, så var det noe med stemningen i alle rom han var i. Man ble rett og slett urolig og deprimert av å sitte i samme rom som han. Så ille var det at folk sluttet å komme på besøk for det var noe med stemningen i hele huset. Tror LilleLeo kan bekrefte dette, for hun klarte ikke å sette sine bein her. Det tok veldig lang tid før stemningen/energien i huset ble normalt igjen etter at han flyttet ut, men nå 1,5 år etter så merker man ingenting til det lenger. Heldigvis.

Der er den bruken av ordet "energi" igjen.

Kan dere ikke bare kalle det "dårlig stemning"? Det er da ikke noe overnaturlig i at noen folk lager dårlig stemning rundt seg? Og at det kan henge i en stund?

Emneord
den andre siden, klarsynthet, ånder

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:46.