Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 7

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-01-10, 11:23   #1
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Jeg forsøker å finne bilde av de fantastiske Earth-skoa jeg kjøpte i Trondheim i går men finner det ikke, så jeg får nøye meg med bildet av det andre paret jeg kjøpte, disse Think!-skoa:

Sambo syntes de så ut som skisko... Jeg får bytte ut lissene hvis assosiasjonen plager meg for mye.

Gammel 14-01-10, 13:01   #2
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Jeg forsøker å finne bilde av de fantastiske Earth-skoa jeg kjøpte i Trondheim i går men finner det ikke, så jeg får nøye meg med bildet av det andre paret jeg kjøpte, disse Think!-skoa:

Sambo syntes de så ut som skisko... Jeg får bytte ut lissene hvis assosiasjonen plager meg for mye.

Han har jo rett i det. Gammeldagse skisko. Kule da Jeg synes det er stilig med retro.

Gammel 14-01-10, 13:12   #3
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Han har jo rett i det. Gammeldagse skisko. Kule da Jeg synes det er stilig med retro.

Enig, jeg synes det var noe av det som var kult med dem.

Gammel 14-01-10, 13:20   #4
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Kjøpte meg for en god stund siden nye ankelboots fra Replay samt en kjole fra Replay. Kjøpte de faktisk i romjulen.
Blir fint etterhvert som det blir varmere ute.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Bilde 751.jpg (122,7 KB, 25 visninger)
Filtype: jpg Bilde 752.jpg (130,4 KB, 42 visninger)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:26.