|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Beskyttelse for peisovn/tvHva bruker dere andre som beskyttelse for veldig varm peisovn og litt for dyr tv i stua? Tenker da mot nysgjerrige barn sånn ca under 2 år, når det ikke er så lett å hukse hva som er nei og atter nei...
![]() |
#4 |
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Beskyttelse for peisovn/tvVi har BabyDan Flex5. Jeg hadde ikke slappet av uten, for ovnen står veldig dumt til, og med fem små som krabber, snubler, leker og er nyskjerrige tør jeg ikke annet.
![]() |
![]() |
#5 |
Unik
![]() Sv: Beskyttelse for peisovn/tvJa, de er jo lure, men himla dyre. Hva gjorde folk for 10 år siden, når slike fancy greier ikke fantes?
![]() |
#6 |
Glad
|
![]() Sv: Beskyttelse for peisovn/tvVi bruker sånn barnegrind som man kan sette sammen som man vil. Den står dermed i en halvsirkel rundt ovnen. Før i tida uten fancy greier brukte de nok en ufancy lekegrind, og satte ungene oppi.
![]() |
#7 |
Unik
![]() Sv: Beskyttelse for peisovn/tv
![]() |
#8 |
Plutselig tilbake
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
Den har vi også, helt super. Vi har kjøpt ekstra veggfester også slk at vi kan flytte den til kjellerstua ved behov. TV-en trenger ikke beskyttelse hos oss. Jeg er mer redd for brannskader enn materielle skader.
2-åringen vår hadde ikke akseptert å bli satt i lekegrind, samtidig som jeg ikke stoler på at hverken han eller storesøster er forsiktige nok ved ovnen til ikke å brenne seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Glad
|
Nei det gjør ikke mine heller. Derfor denne ombyggingen. Det fungerer kjempebra. Men den andre saken høres også fin ut, vi hadde nok kjøpt den om vi ikke hadde lekegrinden fra før.
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Beskyttelse for peisovn/tvVi har og sånn ildgitter. Koster 999 på tilbud. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|