Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

MGP 2010 - Here we go again :)

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-10, 20:36   #21
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: MGP 2010 - Here we go again :)

Maria Haukaas Storeng har Norges dårligste stylist. Denne heldrakten burde være forbudt. Hun så ut som et nesehorn med gylne skulderputer.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 20:37   #22
safran
saftig

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns hun var fin, jeg.

Gammel 10-01-10, 20:38   #23
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Hadde det på, ingen av låtene fenget meg, selv om Muri sin ikke var så ille, bare litt for tam. Maria så ut som hun var 20 år eldre, men det gjorde visst ikke noe for resultatet.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 21:35   #24
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Og, seriøst, Mocci, kjære deg:
Låta til LA var søppel fra ende til annen, fra det håpløse eurodancekompet til den ubehjelpelige fjortisteksten.
.

Im a sucker for eurodance/trash.

Gammel 10-01-10, 21:35   #25
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Har første delfinale vært?

Ikke hørt noe om at det skulle gå nå :/

Gammel 10-01-10, 21:38   #26
mocci
Retromum

mocci sin avatar

mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Har første delfinale vært?

Ikke hørt noe om at det skulle gå nå :/

Ja den gikk på fredag. Den andre delfinalen er førstkommende lørdag.

Gammel 10-01-10, 21:44   #27
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av mocci, her.

Ja den gikk på fredag. Den andre delfinalen er førstkommende lørdag.

Jajja da tror jeg ikke jeg gidder å se/høre de andre heller når jeg har gått glipp av en

Gammel 10-01-10, 21:51   #28
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Den drakta til Maria var fæl. Fikk det til å se ut som om hun hadde to meter med ben, midja under puppene, og verden beredeste hofter. Rett og slett stygg, og lite kledelig.

Sangen hennes minnet om noe jeg har hørt før ja, jeg spår den glatt som en "hit", men den er kjedelig, 13 på dusinet, ikke en mgp-vinner, slett ikke.

Jeg så ikke alle innslagene, guttungen var treig til å sovne, men det var ikke noe ekstremt bra å ta av der syntes jeg... Jeg kommer nå til å se resten også, det er tradisjon for meg. Også er det sånn der "jeg kjenner mora til en av deltagerene" i en senere delfinale, så da er jeg vel i alle fall programforplikta til å se på...

Gammel 16-01-10, 22:39   #29
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Standard

Da var delfinale nr 2 unnagjort, mye møl denne gang også. Men heldigvis gikk favoritten min Aleksander Stenerud videre, Give it to me! Yeah!!

Gammel 16-01-10, 22:44   #30
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Litt følelsen av at det stemmes på navn mer enn sanger til tider... også har de hosta oppigjen alle som har vært med de siste årene?

Gammel 16-01-10, 23:16   #31
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Litt følelsen av at det stemmes på navn mer enn sanger til tider... også har de hosta oppigjen alle som har vært med de siste årene?

Ja! Den sangen til Rolf Løvland var jo bare kjedelig.

Gammel 17-01-10, 00:13   #32
Frost

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg ser på det, selv om det er litt kjedelig til tider... Jeg sovna av til dagens program.

A1 skal visst delta, og Ben prøver å bli norsk.
http://www.vgtv.no/?id=27959

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-10, 01:06   #33
valdres
Nybegynner

Medlem siden: Jan 2010
valdres har et hav av muligheter foran seg
Standard

Hm, jeg fikk ikke med meg første delfinale, men så mesteparten av den andre i dag. Utrolig mye dårlig musikk. Syns ingen av dem pekte seg spesielt ut, og det hadde absolutt ikke vært noe tap om ingen av dem hadde gått videre.

valdres er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-10, 09:16   #34
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mye dårlig. Og mye kjedelig. Likte best Keep of Kalessin, Muri og Tomine Harket.

Gammel 21-01-10, 16:00   #35
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg må få poengtere sterkt at Keep of Kalessin IKKE er blackmetal. Det er episk ekstremmetal og det er noe ganske annet.

I tillegg til å "arrestere" meg kan du også "arrestere" hele dagsrevyredaksjonen som omtaler Keep of Kalessin som black metal jf innslag på lørdagsrevyen. Så det så.

Gammel 21-01-10, 17:33   #36
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av mocci, her.

I tillegg til å "arrestere" meg kan du også "arrestere" hele dagsrevyredaksjonen som omtaler Keep of Kalessin som black metal jf innslag på lørdagsrevyen. Så det så.

Ja, den skal du ha: Det er mange, særlig i media, som omtaler alt som er hardere enn DDE som Black Metal.

Gammel 21-01-10, 19:54   #37
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Ja, for DDE er jaggu hardt.

Gammel 21-01-10, 20:09   #38
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har jeg ikke sett et eneste program, og jeg akter å fortsette med det - men jeg har - grøss og gru - klart å få med meg en haug sanger som skal være med i delfinalen til lørdag, en gang jeg var ute og kjørte bil og ikke gadd skifte kanal, fordi programmet ellers var greit. Å fytti katta - ikke min musikksmak i hvertfall.

Ellers har jeg klart å få med meg Keep of Kalessin sin sang - og takke meg til det framfor det andre mølet jeg har hørt til nå.

Gammel 23-01-10, 21:10   #39
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

I gang i Skien. To sanger, og jeg er ikke veldig imponert over noen av dem ennå.
Er lokalpatriot igjen, og heier på Didrik Sollie Tangen. Han er skikkelig flink.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-10, 21:13   #40
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hjelp. Dette var rævva.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:30.