Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Den positive kuldetråden

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-10, 22:36   #101
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den positive kuldetråden

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

På taket?! Hvorfor på taket?

Fordi jeg har takvindu vel.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 22:38   #102
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ah, takk og lov! Det må være en bra plassering! Det er mer isolasjon i tak enn i vegger.

Gammel 08-01-10, 22:39   #103
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

He,he, det er sant Hattifnatten. Da må du sette kjeler med varmt vann i fryseren det tiner vel da?

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 22:39   #104
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Ah, takk og lov! Det må være en bra plassering! Det er mer isolasjon i tak enn i vegger.

Trodde du jeg hadde klatret opp tre etasjer? Jeg vurderer å sitte oppe i natt for å se hvor langt ned temperaturen kryper. Jeg har store forventninger.

Når jeg tenker meg om har den kanskje en minnefunksjon.

Gammel 08-01-10, 22:42   #105
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, ærlig talt, Fnatten. Alle vet jo at man tiner av fryseren ved å sette inn en gryte med kokende vann og lukke døren. At rommet fryseren står i har minusgrader er altså ingen unnskyldning. Faktisk er det bare en fordel - du slipper å drasse med deg frysevarene gjennom huset og ut på verandaen.

(Sånn for sikkerhets skyld: )

Gammel 08-01-10, 22:45   #106
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ja,ja det var bare et forsøk på å være positiv, det var jo det denne tråden skulle være.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 22:51   #107
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Man får en unnskylding til å bestille seg garn til enda en klukkakjole!

Gammel 08-01-10, 22:52   #108
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

*Man får nostalgiske følelser av å kjøre bil når servoen ikke funker.

I dag var det så vidt kløtsjen (clutchen?) fant det for godt å gli helt ut igjen.

Gammel 08-01-10, 23:01   #109
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har hatt et par eksotiske vinteropplevelser i dag. Da det viste seg å være 28,5 stive ute fant jeg ut at jeg skulle ta på meg ullstillongs. Det skjer meget sjelden at jeg belemrer meg med ull. Bilen klarte å starte, men jeg fikk som Fnatten nostalgiske følelser av diverse uyder på bilen. Kuldeskremt viftereim eller noe sånt. *piiiiiip*

Jeg foretrekker skikkelig kulde framfor slaps og sølete veier.

Gammel 08-01-10, 23:19   #110
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Jeg er veldig glad for at jeg ikke jobber som sykkelbud jeg.

Jeg fikk levert en pakke i går kveld med sykkelbud! Uten lue!

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 23:29   #111
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Veien som til vanlig er hullete og fæl (grusvei) er nå flat og fin som en asfaltert vei!

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 23:30   #112
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Jeg kommer til stadighet på ting som er bra med kulda, og tenkte at en kulda-er-fin-(i-allefall-til-noe)-tråd kunne passe fint nå.

- Jeg har hørt at iberiasneglen sine egg dør når det er veldig kaldt over veldig lang tid.
- Kanskje det samme gjelder for myggen sine egg?
- Man blir ikke våt på beina.
- Det er skikkelig koselig med peiskos.
- Det finnes mange fine ullklær for voksne som man nå har uttallige unnskyldninger for å kjøpe seg et lager av.
- Islykter er vakkert.

En tråd for meg!

Kulden er deilig, det er vakkert og gøy med snø og is.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 23:32   #113
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

(Jeg må igjen presisere at jeg vet at vi ikke har det så kaldt som Fnatten og mange andre, sånn i tilfelle noen mener jeg er for positiv.)

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 00:01   #114
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Dere er gale!!

Jeg kan virkelig ikke klare å finne noe særlig positivt med denne kulden jeg :Oppgitt:
Det er bare FOR kaldt til at jeg klarer å se det positive i pent med frost, postkort landskap o.l

Gammel 09-01-10, 00:04   #115
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Standard

Marsj ut av tråden med deg, Bloppy! :streng:

Gammel 09-01-10, 00:04   #116
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nå er det jo ikke så kaldt lenger da. Plussgrader her.

Gammel 09-01-10, 00:05   #117
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mani, her.

Nå er det jo ikke så kaldt lenger da. Plussgrader her.

Marsj ut med deg også. :minus 28:

Gammel 09-01-10, 00:15   #118
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ooops..

Gammel 09-01-10, 00:32   #119
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Lag din egen tråd, Bloppy!

:håper på lokal kulderekord i natt:

Gammel 09-01-10, 00:35   #120
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har fått bruk for den fine lua jeg fikk i julegave.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:43.