Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Din beste ferie noensinne

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-01-07, 10:54   #34
Pastill
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Din beste ferie noensinne

Opprinnelig lagt inn av Gulla, her.

Jeg har vært på mange ferier, men den jeg minnes som den flotteste og mest spesielle var en 10 dagers seiltur med Statsraad Lehmkuhl til Orknøyene og Shetlandsøyene. Det var nest siste uka på folkehøgskole med masse gode venner. Vi opplevde dager med strålende sol, dager med full storm, besøkte flotte plasser og spilte backgammon i timesvis på dekk. Mimre, mimre...

Hehe. Jeg har vært på akkurat samme turen. Tror det var i 98.

Syntes ikke det var SÅÅ stas jeg da. En morsom opplevelse, men syntes det var litt kjedelig på båten..

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:30.