|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#42 |
i Morgentåkedalen
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør man når det stadig forsvinner utstyr i barnehagen?
Også et veldig godt poeng! |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Man trenger ikke merketusj. Jeg merker en del klær på utsiden, sånn som votter, støvler hvor det går, luer, halser o.l Jeg bruker taggit og tøylapper. Lett å sette på, lett å fjerne.
![]() |
#44 |
På (opp?)tur
|
![]() Sv: Hva gjør man når det stadig forsvinner utstyr i barnehagen?Jeg er paranoid på det punktet. Barn blir mye lettere med en som vet hva de heter. Ser at det er jeg som har et problem, sjansen er jo minimal, men jeg merker bare innsiden av den grunn |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva gjør man når det stadig forsvinner utstyr i barnehagen?Jeg merker også alle klær, men noe forsvinner, dessverre. Det verste synes jeg var da jeg endelig fant en virkelig fin genser til mini som hadde vært forsvunnet en stund. Mannen som hadde sendt den med han, jeg hadde aldri gjort det. Vel, genseren var merket, men barnehagen hadde skrevet BHG med sprittusj på merkelappen i nakken!
![]() |
![]() |
#46 |
Travelt opptatt
|
I løpet av de to siste ukene har husbonden klart å ta med andre unger sine sko hjem to ganger. Begge parene var merket. Jeg fatter ikke at han klarer det. De fikk dem selvsagt tilbake dagen etter (jeg så det ikke før barnehagen var stengt), men det må ha vært kjempefrustrerende for de foreldrene. Spørs om vi må begynne å merke våre egne klær utenpå med store svarte bokstaver, slik at husbonden klarer å skille mellom våre og andres ting. Han ser rett og slett ikke forskjell.
![]() |
#49 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Hva gjør man når det stadig forsvinner utstyr i barnehagen?Vi vasket og hang opp alt gjenglemt tøy på snorer på fellesrommet, alle måtte bøye seg for å komme gjennom rommet. Vi lagde store plakater, vi satt lapper på hver hylle, vi spurte alle foreldre, allikevel var det ingen som eide 90% av klærne.
![]() |
|
|