|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
136 | 55,06% |
Nei |
51 | 20,65% |
Jeg gjorde før, men nå har jeg sluttet med sånt |
50 | 20,24% |
Annet (spesifiser i tråd) |
10 | 4,05% |
Deltakere: 247. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#162 |
i Morgentåkedalen
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?
Vi kan feste sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Tittel og tittel....
|
Da kjenner du feil folk. Om festen er artig så trenger jeg ikke å drikke. Folk blir som regel veldig overrasket over at når festen er over så skal jeg kjøre hjem i egen bil, de har vært helt sikker på at jeg har drukket. En gang forlangte søskenbarnet mitt at jeg mått ta en balansetest fordi hun var helt sikker på at jeg hadde drukket.
![]() |
#164 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?Det verste med de som ikke drikker, synes jeg, er ikke at de er kjedelige på festen. Men når en våkner dagen etter med nervene utapå kroppen er man helt sikker på at vedkommende IKKE var fullere enn en selv, og mest sannsynlig husker ganske mye av hva som skjedde dagen før.
![]() |
#166 |
Plutselig tilbake
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
![]() Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?Nei, rett og slett fordi jeg blir skikkelig, skikkelig dårlig dagen etterpå. Type må holde sengen nesten hele dagen og spyr som en gris. Og det skal ikke så masse til før jeg lir slik heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Da kan det hjelpe med Zyrtec før og etter festen, samt drikke et glass vann før hver alkoholenhet.
![]() |
#168 |
lykkelig
|
![]() Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?Vann utgjør hele forskjellen for meg. Jeg drikker masse vann innimellom vin/drinker/ymse og er alltid i storform dagen etter. Jeg har testet det ut ved å ikke drikke vann et par ganger, og ligger da flatt ut til utpå ettermiddagen dagen etter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Plutselig tilbake
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
Jeg pleier å drikke masse vann, men kroppen tåler det bare ikke når det blir for mye for meg. Og for mye er visst ikke så masse. Så jeg må rett og slett ta det rolig med alkohol. Egentlig så er det helt greit altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|