Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Point of no return

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-01-10, 14:31   #41
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Point of no return

Hoi, jeg lærte noe nytt i dag også! Jeg lurer på hvordan det er med de bakteriene i munnhulen jeg. Det er vel en del unevneligheter som ikke skal i de regionene, om jeg husker min barnelærdom riktig.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-10, 14:32   #42
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Iik!

God bedring!!

Gammel 05-01-10, 23:40   #43
Nelly
Superduperaktiv

Nelly sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Nelly er litt kulNelly er litt kul
Standard

Og jeg som gikk inn å trodde jeg skulle finne en middags oppskrift eller noe...HALLO hva gjør denne under "mat og kosthold"

Nelly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-10, 23:45   #44
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Trenger vel ikke si at jeg reagerer en smule når jeg hører noen skal kalle datteren sin Melena ?

Gammel 05-01-10, 23:46   #45
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Trenger vel ikke si at jeg reagerer en smule når jeg hører noen skal kalle datteren sin Melena ?

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-10, 10:57   #46
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette lurer jeg på også, nå
kombiner det Mauser om med ekstremt dårlig lukkemuskel og, ja. Ikke koselig.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-10, 10:58   #47
m^2

m^2 sin avatar

m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lurer på om det er melena som ser omtrent ut som kaffegrut?
litt "grov" og fuktig sådan?

Gammel 06-01-10, 10:59   #48
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg stusser også over firmaet Servix (uttales likt som cervix) og klesbutikken colon.

Gammel 06-01-10, 10:59   #49
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Jeg lurer på om det er melena som ser omtrent ut som kaffegrut?
litt "grov" og fuktig sådan?

Stemmer,seig sort kaffegrut, men det er lukta som ta kaka.

Gammel 06-01-10, 11:06   #50
m^2

m^2 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg stusser også over firmaet Servix (uttales likt som cervix) og klesbutikken colon.

Stemmer,seig sort kaffegrut, men det er lukta som ta kaka.

Var det jeg trodde - lillegutt var dårlig med noe sånt da han var spedbarn og da var det kjapt inn på ahus husker jeg.

Gammel 06-01-10, 11:08   #51
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvorfor fortsetter jeg å gå inn i denne tråden? Urk!

Gammel 06-01-10, 16:12   #52
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Standard

Litt selvpining kanskje ? Hilsen garvet, tykkhudet sykepleier Susse.

Gammel 06-01-10, 16:20   #53
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Standard

Litt selvpining kanskje ? Hilsen garvet, tykkhudet sykepleier Susse.

Ren og skjær eksponeringsterapi.

Gammel 06-01-10, 16:46   #54
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg også - jeg må liksom bare se. :domm:

Svar med sitat
Gammel 06-01-10, 16:56   #55
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Melena

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:06.