Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva bidrar du med på et diskusjonsforum?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-10, 11:38   #11
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva bidrar du med på et diskusjonsforum?

Men en annen ting er også det at storparten av spørsmålene man får svar på er jo ikke noe som faller rett under noens fagområde, det som jeg synes er veldig bra her, er at man får svar på alt mulig som er litt sånn "tilfeldig" kunnskap, skal vi se om jeg kommer på noen eksempler. Jo, navn på TV-serie på 80-tallet, hvem som har sett en spesiell type sko til salgs hvor, om noen vet om en bestemt type hudkrem og hvor man får kjøpt det osv.

Og det at folk er veldig flinke til å gidde å svare, jeg føler i hvert fall at når jeg spør om noe så er det mange som orker å tenke etter og skriver og googler. Det er et hjelpsomt forum rett og slett.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:08.