|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Er 40 minusgrader like kaldt i hele landet?Jeg hører også alle si at når lufta er tørr er det ikke så kaldt, men det er bullshit uavhengig av hvor du er i landet! Minus 25-35 (som er temperaturerer jeg har opplevd) var vondt. Jeg trodde ærlig talt jeg skulle dø!
![]() |
#2 |
er her
|
![]() Sv: Er 40 minusgrader like kaldt i hele landet?
Ikke enig, men vet du egentlig hva luftfuktigheten var når du opplevde denne kulden? Eller vindstyrke for den del.
![]() |
#3 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Er 40 minusgrader like kaldt i hele landet?
Jeg vet bare at jeg fryser ræva av meg uansett når det er så kaldt, og hodet mitt er ikke i stand til å tenke på luftfuktighet og hva_har_du utover det å registrere at jeg er ute.
![]() |
#4 |
Har laget seg en tittel
|
![]() Sv: Er 40 minusgrader like kaldt i hele landet?Luftfuktighet har veldig mye å si. Jeg har aldri frøset så mye som på Mallorca vinterstid. 5 grader der oppleves som mye kaldere enn minus 15 her i Bergen. Det hjelper ikke uansett hvor mye man kler seg. Heldivis var vi heldige med været denne vinteren og temperaturen var aldri under 15 grader.
![]() |
|
|