|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
ctrl+z
|
Sv: Er du og partneren din enige om hva dere skal gjøre i ferien?Sex i bilen er gøy, det blir bare litt komplisert med barn og masse bagasje.
|
|
|
#22 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du og partneren din enige om hva dere skal gjøre i ferien?Vi er enige om hvor vi skal og at vi skal reise. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Er du og partneren din enige om hva dere skal gjøre i ferien?
Hotell med barn er pyton. Telting driver jeg ikke med. Så vi velger TO hotellrom som har dør mellom hvis vi går for den varianten. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
Sv: Er du og partneren din enige om hva dere skal gjøre i ferien?Ja der er vi ganske så enige. Vi har små nyanseforskjeller i drømmereisemål, men du verden så raskt vi enes når det gjelder reiseplanlegging. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Er du og partneren din enige om hva dere skal gjøre i ferien?Ja, ferieplanlegging har sjelden vært noe stort problem. Han sier kanskje nei til 90% av mine forslag, men så ender det opp med å bli ganske bra. Han planlegger sjelden/aldri, bare godkjenner eller forkaster forslagene mine.
|
|
|
#26 |
|
Glamorøs
|
Kan ikke du ta med Glittermannen til Danmark også kan jeg stikke til Alaska med mannen din?
|
|
|
#28 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Er du og partneren din enige om hva dere skal gjøre i ferien?Vi reiser veldig mye på ferie. Mannen er enda mer ferieglad enn meg. Han planlegger og jeg setter på bremsene. Det er arbeidsfordelingen hos oss. Noen ganger synes jeg at han er overoptimisitsk i forhold til hva som lar seg gjøre med to små barn, og noen ganger må jeg konkludere med at han hadde helt rett.
|
|
|
|
#30 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Er du og partneren din enige om hva dere skal gjøre i ferien?Han vil være på hytten. Jeg vil mye annet. Hittil har vi funnet kompromisser - litt hit og litt dit.
|
|
|
|
#32 |
|
flisespikker
|
Sv: Er du og partneren din enige om hva dere skal gjøre i ferien?Vi er veldig på bølgelengde. Det eneste ferieproblemet er for lite tid og for lite penger.
|
|
|
#33 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du og partneren din enige om hva dere skal gjøre i ferien?Veldig enig. Jeg bestemmer og planlegger, han blir med. Han er aldri negativ, og åpner lommeboka. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Shake it out!
|
Eller enda bedre - en leilighet
|
|
|
#36 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sånn er det her i huset også.
|
|
|
#37 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Er du og partneren din enige om hva dere skal gjøre i ferien?Vi har alltid vært enige ja, vi liker heldigvis det samme (varmt, opplevelser, kjekt for ungene, basseng osv). Eller, jeg foreslår, han nikker og så planlegger vi sammen.
|
|
|
#38 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi er nok ikke samstemte i starten |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Plutselig tilbake
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
Sånn er det her også. Og vi har ikke spesielt dårlig råd heller, så jeg kutter gjerne ut noen gadgets for å få en skikkelig ferie. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
er her
|
Sv: Er du og partneren din enige om hva dere skal gjøre i ferien?Vi er ganske uenige, så det blir som regel en mellomting.
|
|
![]() |
|
|